بیرجند- استاندار خراسان جنوبی گفت: با توسعه فضاهای ورزشی استان به کمک قهرمانان ملی و بین‌المللی شاهد کاهش بزهکاری‌ها و آسیب‌های اجتماعی خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار مهر، جواد قناعت ظهر چهارشنبه در شورای تربیت بدنی و ورزش استان اظهار کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید ورزشکاران و قهرمانان استان را حمایت کنند.

وی با بیان اینکه در حوزه زیرساخت‌ها مشکلات جدی در خراسان جنوبی داشتیم و جزو استان‌های پایین جدول بودیم، گفت: در این راستا در دولت سیزدهم اتفاقات بسیار خوبی در استان رقم خورد.

استاندار خراسان جنوبی یادآور شد: در حوزه ورزش ۱۳۰ چمن مصنوعی مینی فوتبال در سطح استان وجود دارد که ۸۰ مورد آن در دولت سیزدهم در مناطق مختلف احداث شد و ۳۶ زمین چمن هم در یک سال گذشته به بهره‌برداری رسیده است.

وی به درخواست‌های ورزشکاران قهرمان ملی و بین‌المللی استان در خصوص تأمین زمین رایگان برای احداث باشگاه ورزشی اشاره و تصریح کرد: در این زمینه باید پیگیری‌های لازم توسط دستگاه‌های اجرایی استان انجام شود.

استاندار خراسان جنوبی تأکید کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی استان از هیچ کمکی که سبب تقویت ورزشکاران و قهرمانان شود نباید دریغ کنند چون قهرمانان و مدال‌آوران باعث افتخار استان، نظام و کشور در میادین بین‌المللی می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: اگر ورزشکاران قهرمانان ملی و بین المللی به دلایل مالی در استان حمایت نشوند بدون شک توسط استان‌های دیگر جذب خواهند شد و این به ضرر استان است.