تهران- مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری تهران ارتقا کیفیت خدمت رسانی به شهروندان را مهم دانست و گفت: دستگاه‌های دارای زیرساخت استان تهران موظف به تهیه طرح‌های عملیاتی هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، علی رضوان صبح پنجشنبه با اشاره به برگزاری نشست هم اندیشی با مدیران و کارشناسان شرکت گاز استان تهران، بر ضرورت ارتقا کیفیت خدمات رسانی به شهروندان تاکید کرد.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری تهران با بیان اینکه همه دستگاه‌های دارای زیرساخت از جمله شرکت گاز استان تهران موظف به تهیه طرح‌های عملیاتی هستند، گفت: این طرح‌ها شامل طرح پاسخ اضطراری، طرح تضمین، تسهیل و تداوم کارکردهای اساسی، طرح بازیابی و برگشت پذیری، طرح امن سازی و مصون سازی، طرح کاهش آسیب پذیری و طرح بهینه سازی وابستگی‌های متقابل می‌باشند.

رضوان علت مهم حضور در این نشست را نظارت در اجرایی سازی طرح‌های عملیاتی پدافند غیرعامل در زیرساخت‌های استان تهران و اطلاع از قابلیت‌ها و توانمندی‌های شرکت گاز استان تهران برای تأمین یکی از نیازهای ضروری مردم عنوان کرد و افزود: ایجاد هماهنگی و هم افزایی اداره کل پدافند غیرعامل و دستگاه‌ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

بر اساس این گزارش مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری تهران در جریان حضور در نشست هم اندیشی با مدیران و کارشناسان شرکت گاز استان تهران، از ساختمان مدیریت بحران و پدافند غیرعامل این شرکت که با استانداردهای روز دنیا در حال ساخت است بازدید به عمل آورد.