وزارت بهداشت لبنان با صدور بیانیه‌ای جدیدترین آمار شهدا و زخمی‌های حملات ارتش رژیم صهیونیستی به این کشور از هشتم اکتبر سال گذشته میلادی تا روز گذشته را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری شهاب، وزارت بهداشت لبنان آمار جدید شهدا و مجروحان ناشی از حملات رژیم صهیونیستی به لبنان را اعلام کرد.

طبق بیانیه وزارت بهداشت لبنان طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۷ نفر بر اثر حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی شهید و ۱۸۲ نفر دیگر زخمی شده اند.

وزارت بهداشت لبنان اعلام کرد که از زمان حمله رژیم صهیونیستی به لبنان تاکنون ۲۳۶۷ نفر شهید و ۱۱۰۸۸ نفر دیگر زخمی شده اند.

وزارت بهداشت لبنان با اشاره به حملات روز گذشته رژیم صهیونیستی اعلام کرد: در حمله به نبطیه ۹ نفر شهید و ۴۹ نفر دیگر زخمی شدند. همچنین در حمله به جنوب لبنان ۳ نفر شهید و ۹۲ نفر دیگر زخمی شدند. در حمله به بقاع نیز ۵ نفر شهید و ۲۶ نفر دیگر مجروح شدند. در حمله به بعلبلک-الهرمل نیز ۱۵ نفر زخمی شدند.

این در حالی است که رژیم صهیونیستی همچنان به مناطق مختلف لبنان حمله کرده و شماری را به شهادت می رساند.

منابع خبری از حملات هوایی رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف لبنان خبر دادند. شهرک المروانیه در جنوب لبنان از سوی رژیم صهیونیستی بمباران شد.

همچنین اشغالگران جاده‌ای را در شهرک الحلانیه در بعلبک در منطقه بقاع لبنان هدف حمله قرار دادند.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی برای اولین بار از زمان شروع جنگ شهرک الیمونه در بقاع در شرق لبنان را بمباران کردند.

همزمان وزارت بهداشت لبنان از شهادت ۶ نفر و زخمی شدن ۴۳ نفر دیگر در حمله رژیم صهیونیستی به ساختمان شهرداری نبطبیه خبر داد.