حزب‌الله لبنان اعلام کرد که رزمندگان مقاومت با شلیک چند موشک زمین به هوا پهپادهای متجاوز ارتش رژیم صهیونیستی را از آسمان لبنان فراری داده‌اند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌هایی از حملات جدید خود به جنگ‌افزارها و نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی و شهرک‌های صهیونیست‌نشین خبر داد.

اداره اطلاع‌رسانی حزب‌الله لبنان اعلام کرد: در راستای حمایت از ملت استوار فلسطین در غزه و یاری مقاومت شجاع و شریف آن و در راستای دفاع از لبنان و ملت آن، رزمندگان یگان پدافند هوایی مقاومت اسلامی ساعت ۶:۳۰ شامگاه روز چهارشنبه شانزدهم اکتبر ۲۰۲۴ با شلیک چند موشک زمین به هوا با ۲ پهپاد اسرائیلی در آسمان جنوب لبنان مقابله کردند. در نتیجه این اقدام رزمندگان مقاومت اسلامی این پهپادها ناچار به عقب‌نشینی و ترک آسمان لبنان شد.

در بیانیه دیگر حزب‌الله لبنان نیز آمده است: در راستای حمایت از ملت استوار فلسطین در غزه و یاری مقاومت شجاع و شریف آن و در راستای دفاع از لبنان و ملت آن، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت ۶:۵۵ شامگاه روز چهارشنبه شانزدهم اکتبر ۲۰۲۴ تجمع نظامیان دشمن اسرائیلی در وادی هونین را با چندین موشک هدف قرار دادند.

علاوه بر این شهرک صهیونیست‌نشین «صفد» و تجمعات نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در «مسکاف عام»، «خله ورده» و حدفاصل شهرک‌های «العدیسه» و «مرکبا» نیز هدف حملات موشکی رزمندگان حزب‌الله لبنان قرار گرفت.

از سوی دیگر رسانه‌های رژیم صهیونیستی از به صدادرآمدن آژیر هشدار در منطقه اشغالی «زرعیت» واقع در الجلیل غربی، «میرون» و دیگر مناطق اشغالی خبر دادند.

همچنین این رسانه‌ها از وقوع حریق گسترده در شهرک صهیونیست‌نشین «شلومی» در شمال سرزمین‌های اشغالی خبر دادند. شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد که تیم‌های آتش‌نشانی همچنان در تلاش هستند تا حریقی را که در پی برخورد یک پهپاد انتحاری به این منطقه شعله‌ور شده خاموش کنند.