مرکز جذب و امور اعضای هیئت علمی و نخبگان وزارت بهداشت شرایط انجام تعهدات قانونی مقطع فوق تخصصی پزشکی سال ۱۴۰۳ را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، مرکز جذب و امور اعضای هیئت علمی و نخبگان وزارت بهداشت شرایط انجام تعهدات قانونی مقطع فوق تخصصی پزشکی برای افرادی که حائز رتبه یک آزمون دانشنامه فوق تخصصی سال ۱۴۰۳ شده‌اند را اعلام کرد.

در این اطلاعیه آمده است: «فرهیختگانی که حائز رتبه یک آزمون دانشنامه فوق تخصصی سال ۱۴۰۳ هستند باید جهت انجام تعهدات قانونی مقطع فوق تخصصی پزشکی، به دانشگاه / دانشکده‌های علوم پزشکی مدنظر خود که وابسته به وزارت بهداشت هستند، مراجعه و نامه‌های اعلام نیاز به خدمات ایشان با امضای رئیس دانشگاه / دانشکده، حداکثر تا پایان روز دوشنبه ۳۰ مهرماه ۱۴۰۳ از سوی آن دانشگاه از طریق اتوماسیون اداری به مرکز جذب و امور اعضای هیئت علمی و نخبگان وزارت بهداشت، ارسال شود.

لازم به ذکر است:

چنانچه حائزین رتبه یک آزمون دانشنامه فوق تخصصی سال ۱۴۰۳ در آزمون دستیاری فوق تخصصی از سهمیه‌های عدالت آموزشی و یا ماموریت آموزشی بهره مند بوده و یا در استخدام رسمی / پیمانی در دانشگاه / دانشکده‌های علوم پزشکی کشور هستند، از فرایند اعلام شده مستثنی بوده و تابع مفاد اسناد سند محضری ماخوذه خواهند بود و مکلف به گذراندن تعهدات در همان دانشگاه محل استخدام یا سپردن تعهد خود هستند.»