ماهدشت- مسئول کانون فرهنگی هنری نسیم بهشت از اجرای طرح دانش آموزی «نگاه نو» با هدف آموزش مهارت‌های زندگی به دانش آموزان ۱۱ تا ۱۴ ساله در مدارس ماهدشت خبر داد.

علی اصغر حسنلو در گفت وگو با خبرنگار مهر از اجرای طرح دانش آموزی «نگاه نو» با هدف آموزش مهارت‌های زندگی به دانش آموزان ۱۱ تا ۱۴ ساله در مدارس ماهدشت خبر داد و گفت: این طرح از نیمه دوم مهر ماه آغاز شده و تا پایان سال تحصیلی ادامه دارد.

وی عنوان کرد: در راستای اجرای این طرح، برنامه‌ها و فعالیت‌های متنوع فرهنگی، هنری، ادبی، اجتماعی، ورزشی، علمی و مهارتی در جهت رشد و شکوفایی استعدادهای نوجوانان دانش آموز به ویژه مقطع متوسطه اول در سطح حوزه استحفاظی اجرا می‌شود.

مسئول کانون فرهنگی هنری نسیم بهشت بیان کرد: این طرح به منظور تقویت هویت فرهنگی، دینی و ملی و غنی کردن اوقات فراغت دانش آموزان در قالب برنامه‌های اردویی، کارگاه‌های آموزشی، انجمن‌ها و جشنواره‌ها و … به صورت فوق برنامه اجرا می‌شود.

حسنلو اظهار کرد: برنامه‌هایی از جمله برگزاری مسابقات بزرگ فوتسال و کتابخوانی، اکران فیلم سینمایی اخت الرضا، برگزاری کلاس‌های تقویتی ویژه پایه‌های هفتم، هشتم و نهم، برپایی اردوهای «جمعه جمعمون جمعه»، برگزاری حلقه‌های قرآنی، کلاس رباتیک و سانس والیبال و فوتبال در حال اجراست.