همدان ـ استاندار همدان گفت:مهم‌ترین وظیفه دولتمردان خدمت به مردم است.

به گزارش خبرنگار مهر، حمید ملانوری‌شمسی پیش از ظهر روز پنجشنبه در نشست با ائمه‌جمعه سراسر استان، اظهار کرد: مهم‌ترین وظیفه دولتمردان، خدمت به مردم و رفع نیازهای جامعه است.

استاندار همدان افزود: به‌ویژه در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، قبول مسئولیت تنها با انگیزه خدمت به مردم معنا پیدا می‌کند و پذیرفتن مسئولیت‌های دشوار بدون چنین انگیزه‌ای نه‌تنها بی‌فایده، بلکه کاری غیرعقلانی است.

وی خاطرنشان کرد: هرکس که مسئولیت می‌پذیرد، باید تمام تلاش خود را به کار گیرد تا از صبح تا شب و حتی شبانه‌روز خود بگذرد و در خدمت مردم و جامعه باشد.

استاندار همدان گفت: امروز در مرحله‌ای از تاریخ هستیم که باید برای تحقق بیش‌از پیش اهداف انقلاب شکوهمند اسلامی تلاش کنیم.

ملانوری‌شمسی در ادامه تصریح کرد: مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) بارها تأکید کرده‌اند که ما هنوز به مرحله جامعه اسلامی و تمدن اسلامی نرسیده‌ایم و این وظیفه ما است که با همراهی و هم‌افزایی تلاش کنیم تا این مراحل را پشت سر بگذاریم.

وی تاکید کرد: نباید بگذاریم اختلافات سیاسی و جناحی ما را از مسیر اصلی دور کند و باید با وحدت و همدلی به سمت تحقق اهداف انقلاب اسلامی و نظام پیش برویم.