نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در نشستی با مدیران رادیو معارف تاکید کرد رادیو معارف صدای رسای اسلام و تشیع است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی معاونت صدا، حجت‌الاسلام قاسم روانبخش نماینده مردم قم در مجلس شورای طی نشستی با مدیران رادیو معارف گفت: مقام معظم رهبری، مراجع معظم تقلید و مردم به شما عنایت و اعتماد خاصی دارند چون رادیو معارف، به بهترین روش، اسلام و تشیع را از قم به سراسر جهان صادر می کند.

وی از پخش برنامه‌های تربیتی، خانواده و سبک زندگی که روزانه از رادیو پخش می‌شود تشکر کرد و افزود: بخشی از نیازهای مهم و لازم خانواده‌ها استفاده رایگان از همین مباحثی است که شما در رادیو معارف به آن می‌پردازید.

حجت‌الاسلام روانبخش تاکید کرد: به طور طبیعی هر برنامه‌ای در مجموعه‌های مختلف در گذر زمان عادی می‌شود و باید تحولی در آن ایجاد شود و این مستلزم آن است تا کاری جامعه‌شناسانه و مشتری‌پسند رخ دهد.

نماینده مردم قم در این نشست، پیرو درخواست اکبر طالبی‌نیا مدیر گروه فقه و اندیشه مبنی بر همکاری در کارشناسی برنامه‌های رادیویی، قول هم‌یاری و تعامل بیشتر خود و نمایندگان کمسیون امور داخلی کشور و شوراها را برای ضبط برنامه «بر مدار قانون» رادیو معارف اعلام کرد.

در بخشی از جلسه مسعود کاویانی مدیر رادیو معارف ضمن تشکر از زحمات حجت‌الاسلام روانبخش و دیگر نمایندگان قم در مجلس شورای اسلامی و ارائه گزارشی از فعالیت‌های این رسانه دینی، خواستار مساعدت و پیگیری نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی شد.