یزد- امام جمعه یزد گفت: آبادانی یزد نیازمند همت بلند و پرهیز از تنگ نظری است زیرا تنگ نظری، یزد را عقب نگه داشته است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمدرضا ناصری در دیدار سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد با تبریک به مناسبت انتصاب سیدمهدی طلایی مقدم به عنوان معاون استاندار اظهار کرد: مدیر باید دارای قدرت تصمیم گیری، خلاقیت و قدرت حل مسئله باشد و برای حل مشکلات تدابیر راهگشا داشته باشد.

وی با بیان اینکه متاسفانه امروز به دلیل سیستم آموزشی نادرستی که در گذشته وجود داشت، مدیران ناکارآمد، بسیار داریم، افزود: مدیران بخشنامه ای حاصل این نوع تربیت هستند.

ناصری همچنین با اشاره به اقدامات عمرانی انجام شده در یزد بیان کرد: لازم است یک گروه کارشناس و کاربلد برای امور عمرانی در نظر گرفته شود تا شاهد انجام فعالیت های عمرانی اصولی در سطح استان از شهرسازی گرفته تا ابر پروژه ها باشیم.

امام جمعه یزد همچنین با اشاره به وضعیت جاده های استان عنوان کرد: خطوط ریلی یزد باید افزایش یابد و خطوط فعلی باید تقویت شود زیرا وضعیت جاده های استان مناسب نیست و میزان فرسودگی جاده ها بسیار است.

وی تاکید کرد: همت شما باید بلند باشد زیرا یزد برای آبادانی نیاز بلندنظری و همت والا دارد و تنگ نظری یزد را عقب نگه داشته است.

آیت الله ناصری ادامه داد: طرح های عمرانی استان را بزرگ و در بهترین حالت ممکن اجرا کنید تا آثار ماندگار بر جای بگذارد ضمن اینکه ضرورت های یزد را اولویت بندی کنید.

وی همچنین تصریح کرد: تلاش کنید در ساخت و سازهایی که در استان یزد انجام می شود، اصالت و فرهنگ یزد را لحاظ کنید تلاش کنید همانگونه که گذشتگان ما بناهای ماندگار بر جا گذاشتند، در این دوره نیز بناهایی احداث شود که در معماری و اصالت زبانزد باشد.

امام جمعه یزد بیان کرد: در ساختمان سازی های امروز، مصرف انرژی بسیار بالاست و باید به نحوی برنامه ریزی شود که طرح های مناسب اقلیم یزد برنامه ریزی شود.

مهدی طلایی مقدم نیز در این دیدار با بیان اینکه تمام تلاش خود را برای توسعه یزد به کار خواهیم گرفت، گفت: در توسعه شهر و استان، فرهنگ مردم این استان را مدنظر خواهیم داشت.