پوستر «فلسطین در چشم‌های من» در آستانه چهل‌ و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مشاور رسانه‌ای پروژه، پوستر فیلم کوتاه «فلسطین در چشم‌های من» با عنوان بین‌المللی (Palestine in my eyes) به کارگردانی سروش البخشی‌نائینی، در آستانه چهل‌ و یکمین جشنواره بین‌المللی فلیم کوتاه تهران منتشر شد.

طراحی این پوستر توسط سیاوش البخشی‌نائینی صورت گرفته است و مانند خود فیلم، هوش مصنوعی آن را اجرا کرده است. جواد مزلقانی هم طراحی لوگو و تایپوگرافی و مدیریت هنری آن را برعهده دارد.

«فلسطین در چشم‌های من» در جشنواره فیلم کوتاه تهران در مسابقه بین‌الملل در بخش هوش مصنوعی، جمعه ۲۷ مهر و یکشنبه یک آبان، به ترتیب در ساعت ۱۵ و ساعت ۱۸ در پردیس سینما گالری ملت اکران می‌شود.

«فلسطین در چشم‌های من» فیلم هایپر رئال ساخته شده با هوش مصنوعی است که در آن شاهد حفظ و تداوم شخصیت و محیط هستیم. این فیلم برای تولید عکس از (Midjourney) و (ChatGPT۴)، برای متحرک‌سازی از (Runway AI) و برای صدا و تولید موسیقی نیز از ظرفیت (UDIO) بهره برده که کارایی همگی در بستر هوش مصنوعی است.

در خلاصه داستان این فیلم کوتاه آمده است: «دانشمند فلسطینی فعال در حوزه هوش مصنوعی، حقیقت جنگ را از فرزند نابینای خود با ساخت یک دستگاه واقعیت مجازی پنهان می‌کند.»

فهرست عوامل فیلم کوتاه «فلسطین در چشم‌های من» عبارت اند از: تهیه کننده و کارگردان: سروش البخشی‌نائینی، نویسنده: سروش البخشی‌نائینی و سیاوش البخشی‌نائینی، مشاور فرهنگی فیلمنامه: حانیه قاسمیان، تولید عکس: سیاوش البخشی‌نائینی و فرشاد سالمی کوهستانی، تولید شده در بستر: (Midjourney) و (ChatGPT۴)، متحرک سازی و لیپسینک: سروش البخشی‌نائینی، سیاوش البخشی‌نائینی، شقایق تنگستانی، Runway AI: تولید شده در بستر، تدوین: سیاوش کردجان، صداگذار: محدثه تیموری، دستیاران تولید عکس: محمد کفیلی، حدیث شفیعی، فردین زمانی، شایان جعفری، فاطیما رحمانی و امیرحسین حاج محمدحسنی نژاد، دستیاران متحرک سازی و لیپسینک: ودیان زویداوی، مهدی مساعده، سهیل ابراهیمیون و امیر شاهان پورحکمت، دستیار تدوین: شقایق تنگستانی، اصلاح رنگ و نور: سامان مجد وفایی، افتر افکت: حوریه رجایی، دوبله: محمد شعبانی، بازآفرینی صدای شخصیت‌ها: رضا رضایی، طراح کاور موسیقی: سیاوش البخشی‌نائینی، تولید شده در بستر: UDIO، موسیقی استفاده شده در فیلم: زنده‌یاد فَیروز قطعه «زهره المدائن»، شعر و دکلمه: زنده‌یاد محمود درویش، شعر «در رثای ادوارد سعید»، پشتیبان فنی: فاطمه عزیزی، مترجم عربی و انگلیسی: حانیه قاسمیان و با تشکر از هانیه کمری، طراح پوستر: سیاوش البخشی‌نائینی، طراحی لوگو، تایپوگرافی و تیتراژ: جواد مزلقانی، تیزر: حسین‌رضا بیانوندی، مشاور رسانه‌ای و تبلیغات: محمد کفیلی و تهیه شده در: انجمن سینمای جوانان ایران.