بوشهر-عملیات اجرایی مرکز خدمات جامع سلامت وحدتیه از توابع بخش سعدآباد شهرستان دشتستان با حضور مسئولان استانی و شهرستانی آغاز شد.

به گزارش خبرنگار مهر، رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر صبح پنج شنبه در حاشیه مراسم آغاز عملیات اجرایی مرکز خدمات جامع سلامت شبانه‌روزی وحدتیه گفت: با توجه به قدیمی بودن ساختمان فعلی مرکز بهداشتی و درمانی وحدتیه و همچنین جهت ارتقا خدمات سلامت در این شهر، مرکز خدمات جامع سلامت شبانه‌روزی وحدتیه در زمینی به مساحت هزار و ۵۰ مترمربع احداث خواهد شد.

حسن ملکی زاده افزود: با توجه به تلاش‌های شبانه‌روزی و مستمر نماینده و فرماندار شهرستان دشتستان و همچنین شورای اسلامی شهر وحدتیه و حمایت‌های بی‌دریغ استاندار و نماینده ولی‌فقیه استان بوشهر این مهم صورت گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم این آغاز عملیات اجرایی در موعد مقرر منجر به افتتاح شود و مردم این منطقه طعم شیرین خدمت را در این مرکز بچشند.

ملکی زاده بیان کرد: این مرکز با چهار پزشک و با توجه به احداث پانسیون‌های پزشکان، ان‌شاءالله شاهد بهترین بهره‌وری در این مرکز خواهیم بود.

ملکی زاده تصریح کرد: اعتبار اولیه احداث مرکز خدمات جامع سلامت وحدتیه ۲۰ میلیارد تومان است و ۱۰ میلیارد تومان نیز برای تجهیز نمودن این مرکز تخصیص داده شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: در سال جاری ۲۴ پروژه در حوزه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان با اعتبار حدود هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان در حال اجرا هستند که پروژه شاخص آن، بیمارستان ۱۷ شهریور برازجان است و همچنان پروژه‌های جدیدی در مناطق مختلف شهرستان با همت نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی و فرماندار و همچنین مسئولین شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان در حوزه سلامت افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسند.

دکتر ملکی زاده بیان کرد: از تمام مسئولین استانی و شهرستانی که با همت و تلاش خود و پیگیری‌های مستمر و مجدانه برای ارتقا و تحقق اهداف نظام سلامت نقش خود را به خوبی ایفا می‌کنند، تشکر و قدردانی می‌نمایم.