قم- استاد فلسفه علم دانشگاه تهران گفت: امروز اذهان نخبگان غربی باید به سوی جبهه حق سوق پیدا کند و با روشنگری بایستی چهره ناپاک و پلید جنایت کاران جهان از جمله آمریکا و اسراییل آشکار شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سعید زیبا کلام پیش از ظهر پنجشنبه در همایش «تولد قیام» که در سالن همایش مجتمع هدایت قم برگزار شد، اظهار کرد: نسبت به تحولات منطقه باید دید کلان و جامعی داشته باشیم، چراکه بسیاری از این رویدادها راهبردی بوده‌اند.

استاد فلسفه علم دانشگاه تهران بیان کرد: سیطره طلبان و شرور ترین دشمنان بشریت سعی دارند تا وجهه ایران اسلامی را دیو گونه جلوه بدهند تا اهداف شوم و تجاوزگرایانه خود را اجرا کنند.

این تحلیلگر اندیشه سیاسی ابراز کرد: مبارزه با مستکبران جهانی و مساله نابودی رژیم صهیونیستی همواره از آغاز انقلاب اسلامی مطرح شده است و بسیاری از مجامع غربی درباره این موضوع تحقیق و مباحثه دارند.

وی تصریح کرد: مجامع غربی و آمریکایی برای ستیز با جمهوری اسلامی ایران صنعت هسته‌ای را مورد هدف قرار داده‌اند و این سیاست مبهم آنان است.

زیبا کلام ادامه داد: امروز نفرت و برائت تمام ملت‌های جهان به جهت نسل کشی تمام عیار صهیونیست‌ها به اوج خود رسیده است و حتی بسیاری از پارلمان‌های غربی نیز به این جنایات معترف شده‌اند.

استاد فلسفه علم دانشگاه تهران عنوان کرد: ابهام در کلان سیاست محکومیت و از بین بردن رژیم صهیونیستی و عوارض و تبعات آن را نبایستی نادیده گرفت و امروز دلیل اصلی مقابله و دشمنی آمریکا با ایران، عدم باج دادن کشور ما به زمامداران عالم است.

این پژوهشگر سیاسی اذعان کرد: امروز باید اذهان نخبگان غربی به سوی جبهه حق سوق پیدا کند و با روشنگری بایستی چهره ناپاک و پلید جنایت کاران جهان از جمله آمریکا و اسرائیل آشکار شود.

زیبا کلام خاطرنشان کرد: در خصوص مقابله با جبهه باطل و جانیان و صهیونیست‌ها نباید دست از فعالیت‌های علمی و اندیشه‌ای کشید و این را یقین دارد که رژیم صهیونیستی مشروعیت نداشته و همواره رو به افول است.