رئیس فدراسیون کشتی پیش از اعزام تیم ملی کشتی فرنگی زیر ۲۳ سال به رقابت‌های جهانی آلبانی و تیم منتخب کشتی آزاد بزرگسالان به رقابت‌های بین المللی دیمیتری کرکین روسیه برای ملی پوشان صحبت کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی خطاب به ملی پوشان فرنگی کار ایران پیش از اعزام به مسابقات آلبانی گفت: مسابقات زیر ۲۳ سال می‌تواند، سکویی برای شما باشد تا خود را در رده‌ی بزرگسالان اثبات کنید.

وی با اشاره به اینکه همه شما شانس حضور در تیم بزرگسالان را دارید، ادامه داد: سعید اسماعیلی و علیرضا مهمدی که مدال‌های طلا و نقره المپیک را گرفتند، دو سال قبل مانند شما اینجا نشسته بودند، پس شما هم می‌توانید قهرمان المپیک شوید.

دبیر تصریح کرد: کشتی‌گیر خوب شاید نتواند صاحب مدال طلا شود، اما کشتی گیری که اشتباه نکند قطعاً به مدال طلا می‌رسد، پس علاوه بر خوب بودن بدون اشتباه باشید و اگر می‌خواهید نتیجه بگیرید باید زحمات و سختی‌های زیادی را متحمل شوید.

رئیس فدراسیون کشتی خاطرنشان کرد: تیم بروید و تیم بیایید، باهوش عمل کنید. تک تک شما سردار این مملکت هستید، پرچم کشتی اکنون دست شماست و مردم منتظر افتخارآفرینی شما هستند.

دبیر همچنین خطاب به ۵ آزادکار اعزامی کشورمان به رقابت‌های بین المللی روسیه، گفت: فدراسیون از اعزام کشتی گیران به مسابقات بین المللی، هدف دارد و اگر شما برای حضور در این رقابت‌ها انتخاب شده‌اید، حتماً برایتان برنامه داریم.

وی تصریح کرد: کسی که با وجود و نترس باشد و محکم روی تشک به مصاف حریفان خود می‌رود و پا پس نمی‌کشد، تا قهرمان المپیک شود. این فرصت برای شما فراهم شده که خود را ثابت کنید پس آن را به راحتی از دست ندهد.

رئیس فدراسیون کشتی در پایان خاطرنشان کرد: ما برای مربیان هم برنامه داریم، هرکس در اردو حضور دارد و به مسابقات اعزام می‌شود، حتماً با برنامه ریزی کادر فنی و فدراسیون بوده است.