پیشکسوت فوتبال ایران گفت: مردم فوتبال را پیگیری می‌کنند و خیلی حرف‌ها را نمی‌پذیرند، بهتر است به شعور آن‌ها توهین نکنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، هادی طباطبایی پیشکسوت استقلال در پاسخ به صحبت‌های قلعه نویی مبنی بر اینکه تریبون صدا و سیما در اختیار افرادی است که با من مشکل دارند، گفت: متأسفانه درد فوتبال ما این است که چند نفر کنار هم بنشینند و به به چه چه کنند و در نهایت فوتبال هم این نتیجه را می‌گیرد.

وی گفت: باید نقدها را بپذیریم. چرا فرد نباید توان این را داشته باشد که به صحبت‌های منتقدان گوش بدهد و آن‌ها را بررسی کند. همه حرف من این بود که چرا تیم ملی تا به این اندازه نوسان دارد. روند سینوسی تیم ملی کاملاً مشهود است؛ قبل بازی به بازی بود الان به اینجا رسیده که نیمه به نیمه شده است. در بازی با ازبکستان همه دیدند که تیم ملی خوب بازی نکرد اما آقایان آن را قبول ندارند، دیگر نمی‌توان که به شعور مردم توهین کرد.

پیشکسوت فوتبال اظهارداشت: آقایانی که می‌گویند تیم ملی خوب بازی کرده نظرات مردم را هم در فضای مجازی بخوانند که کاملاً مخالف با نظرات آن‌هاست، این افراد یعنی مسائل را هم نمی‌بینند؟ دیگر فرار رو به جلو جواب نمی‌دهد؛ الان عصر ارتباطات است و مردم شعور دارند و خیلی حرف‌ها را قبول ندارند. بضاعت تیم ملی خیلی بالاتر است و اگر من حرفی را می‌زنم به خاطر این است که نگران تیم ملی هستم و قطعاً واقعیت‌ها را هم مطرح می‌کنم.