دیدار تیم های فوتبال چادرملو و خیبر با برتری شاگردان سعید اخباری به پایان رسید و آنها به نخستین پیروزی خود مقابل خیبر دست یافتند.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال چادرملو و خیبر در هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر امروز پنجشنبه ۲۶ مهر در ورزشگاه شهید نصیری یزد با قضاوت کیوان علی محمدی رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود چادرملو به پایان رسید. این برد نخستین پیروزی چادرملو در رویارویی با خیبر بود.

ترکیب چادرملو: ادسون ماردن، محمد پاپی، ویکتور ماتئوس (کارت زرد)، محمدمهدی احمدی (۷۴- محمدحسین فلاح) سیروس صادقیان، علی طاهران، ماتئوس سانتوس (۸۲- سعید محمدی فرد) رضا دهقان (۴۵- محمدرضا مسلمی جاوید) هادی حبیبی‌نژاد (۵۹- امیررضا محمودآبادی) علی خدادادی، علاء الدالی (۴۵- سید علی یحیی زاده)

ترکیب خیبر: تونی باتیستا (کارت زرد)، حسین ابرقویی‌نژاد (کارت زرد) کوین بولی، سیدمحمد احسان حسینی، سینا خادم‌پور، فرید امیری (۸۲- مسعود محبی)، علیرضا دغاغله، علیرضا نقی‌زاده (۴۵ - مهران احمدی)، مهرداد قنبری (۷۱- محمدطاها طباطبایی) فراز امامعلی (۴۵- عارف رستمی) و حمیدرضا طاهرخانی (۷۱- محسن سفید چغایی)

بازیکنان خیبر بازی را بهتر آغاز کردند و در دقیقه ۵ توپ به حمیدرضا طاهرخانی رسید و او اقدام به شوت زنی که ضربه او را دروازه‌بان چادرملو قرار گرفت.

یک دقیقه بعد باز هم بازیکنان خیبر به سمت دروازه چادرملو جلو رفتند که سانتر بازیکن این تیم به شکل خطرناکی از کنار دروازه چادرملو به بیرون رفت.

در دقیقه ۲۲، در حالی که نقی زاده صاحب توپ بود آن را به سمت دروازه چادرملو ارسال کرد که ابتدا دغاغله به توپ ضربه زد و در ادامه با شوت طاهرخانی همراه شد که توپ او به شکل خطرناکی به بیرون رفت.

پنالتی از دست رفته برای چادرملو

در دقیقه ۳۰ بازیکنان چادرملو روی ضد حمله توپ را به علاءالدالی رساندند و او با باتیستا دروازه‌بان خیبر تک به تک شد و او مهاجم چادرملو را نقش بر زمین کرد که داور با اعلام ضربه پنالتی به سود چادرملو به باتیستا کارت زرد نشان داد. در ادامه علاءالدالی پشت توپ ایستاد و آن را به شکل عجیبی به بیرون زد.

گل آفساید چادرملو در نیمه اول

در وقت‌های اضافی نیمه اول، علی طاهران موفق شد دروازه خیبر را باز کند اما داور آن را آفساید اعلام کرد.

گل برای چادرملو از روی نقطه پنالتی

علی خدادادی در دقیقه ۶۱ در محوطه جریمه خیبر سرنگون شد که داور برای دومین بار در این بازی برای شاگردان سعید دقیقی اعلام پنالتی کرد که علی خدادادی اینبار پشت توپ قرار گرفت و توانست دروازه باتیستا را باز کند.

در دقیقه ۷۸ عارف رستمی صاحب توپ شد و او شوت زنی کرد که دروازه‌بان چادرملو توپ را در اختیار گرفت.

در نهایت این بازی با برتری یک بر صفر چادرملو به پایان رسید.