شاهرود- دبیرکل اتحادیه زنان مسلمان، ترویج فرهنگ و سیره شهدا را بهترین راه مقابله با جنگ نرم دشمن دانست و گفت: در این بین بانوان و مادران جامعه نقشی حیاتی دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، لاله افتخاری در یادواره پنج شهیده زن شهرستان شاهرود ویژه برنامه اجلاسیه یک هزار و ۷۰۰ شهید شاهرودی به میزبانی مصلای پیامبر اعظم (ص) ضمن گرامی داشت یاد شهیدان در شهرستان شاهرود بیان کرد: نقش بانوان شاهرودی در دوران دفاع مقدس بسیار بی بدیل بوده است.

وی با بیان اینکه بانوان شاهرودی پشتیبانی و اصلاحات پشت جبهه را می‌چرخاندند، افزود: فعالیت بانوان در زمینه پشتیبانی از جبهه‌های نبرد، مثال زدنی بود.

دبیرکل اتحادیه زنان مسلمان با بیان اینکه یکی از مهمترین تأکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی در برابر هجمه دشمنان تبیین است، گفت: تبیین راه مقابله با توطئه‌های دشمنان ایران اسلامی و انقلاب است.

افتخاری با بیان اینکه ترویج فرهنگ و سیره شهدا راه مقابله با جنگ نرم دشمن است، گفت: در این بین بانوان و مادران جامعه نقشی حیاتی دارند.

وی همچنین به مسائل منطقه‌ای هم اشاره کرد و افزود: جنایت‌های اسرائیل علیه مردم غزه و لبنان یکی از مهمترین موضوعاتی است که امروز باید برای دختران و مادران نسل جوان جامعه ما تبیین شود تا خوی ددمنشانه استکبارگران مشخص شود.

اجرای نمایش شهید گمنام و همچنین مداحی یکی از برنامه‌های جانبی این مراسم بود که در قالب اجلاسیه بزرگ یک هزار و ۷۰۰ شهید شهرستان شاهرود اجرا شد.

گفتنی است، لاله افختاری که خود فرزند شهرستان شاهرود نیز محسوب می‌شود هم فرزند و هم همسر شهید است.