خرم‌آباد - مدیرکل ورزش و جوانان لرستان از برگزاری جشنواره بزرگ ورزش‌های همگانی و جشن بادبادک‌ها در محل اسکله دریاچه «کیو» خرم‌آباد خبر داد.

وحید والی‌زاده مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به فرارسیدن هفته تربیت‌بدنی و برنامه‌های ورزش و جوانان لرستان در این هفته، اظهار داشت: در روز اول این هفته، مراسم غبارروبی گلزار شهدا را در شهرهای مختلف لرستان داشتیم.

وی با اشاره به نواخته شدن ضرب و زنگ زورخانه و افتتاحیه مراسم‌های هفته تربیت‌بدنی با حضور استاندار و جامعه ورزش و خانواده شهدا در روز اول این هفته، عنوان کرد: برپایی مراسم شمیم خدمت با حضور پرسنل و جامعه ورزش و جوان استان طی فردا جمعه ساعت ۱۰ و نیم صبح و انجام برنامه‌های متنوع فرهنگی ورزشی از دیگر برنامه‌های هفته تربیت‌بدنی در روز دوم است.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان از حضور مسئولان ورزش استان در سخنرانی پیش از خطبه‌های نمازجمعه و ارائه عملکرد ورزشی دولت در این حوزه، گفت: مراسم افتتاحیه «گذرگاه ورزش» طی فردا جمعه ساعت ۱۶ عصر اسکله دریاچه «کیو» یکی دیگر از این برنامه‌ها به شمار می‌آید.

وی از برگزاری جشنواره بزرگ ورزش‌های همگانی و جشن بادبادک‌ها از ساعت ۱۵ تا ۱۷ در محل اسکله دریاچه «کیو» طی فردا جمعه خبر داد و گفت: صعود سراسری کوهنوردان استان به قله «تاف» منطقه «نوژیان» یکی دیگر از برنامه‌های هفته تربیت‌بدنی در روز دوم این هفته خواهد بود.