شیراز- مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس با بیان اینکه وصیت‌نامه شهدا بهترین راهنما در شرایط جنگ نرم و امنیتی است، گفت: حرف و پیام شهیدان باید هنرمندانه به مردم رسانده شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سرتیپ دوم پاسدار سعید کوشکی عصر پنج شنبه در اجلاسیه شهدای ورزشکار استان فارس با بیان اینکه مهمترین ویژگی شهدا و رزمندگان دفاع مقدس قدرت بدنی و روحیه بالای جسمی آنان بود، گفت: این موضوع سبب شد که رزمندگان دلاور در هشت سال دفاع مقدس در شرایط سخت آب و هوایی دوام لازم را داشته باشند و این اتفاق به سبب توجه رزمندگان به ورزش بود.

وی با اشاره به این موضوع که امروز جوانان ایران با روحیه بالا و آمادگی جسمانی پر قدرت آماده دفاع از خاک ایران در برابر دشمنان هستند، ادامه داد: تقدیم ۲۱۵ هزار شهید در این مملکت برای حفظ دین و کیان کشور، نشان از این روحیه سلحشوری مردم کشور است.

سردار کوشکی با بیان اینکه ما برای مقابله با دشمن باید در حوزه فردی و اجتماعی قوی‌تر از گذشته باشیم، افزود: آمادگی این حوزه‌ها سبب شده که دشمن جرأت جسارت به خاک ایران را نداشته و نخواهد داشت.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس گفت: گوشه‌ای از این آمادگی را شما در اجرای عملیات وعده صادق ۱ و ۲ با چشمان خودتان دیدید و این به استکبار جهانی ثابت شد که اگر کوچک‌ترین اشتباه محاسباتی داشته باشد اجرای عملیات وعده صادق ۳ دردناک‌ترین ضربه را به پیکره رژیم منحوس صهیونیستی وارد خواهد کرد.

سردار کوشکی در پایان با بیان اینکه وصیت‌نامه شهدا بهترین راهنما در شرایط جنگ نرم و امنیتی است، تصریح کرد: حرف و پیام شهیدان باید هنرمندانه به مردم رسانده شود.