شیراز- مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس با بیان اینکه شهیدان دفاع مقدس با جانفشانی ایران عزیز را حفظ کردند، گفت: دانش‌آموزان با کسب دانش‌ باید میراث دار خوبی برای شهدا باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم بیانی شامگاه پنج شنبه در مراسم تجلیل از دانش‌آموز ممتاز شاهد و ایثارگر نواحی ۴ گانه آموزش و پرورش شیراز با بیان اینکه شهیدان دفاع مقدس با جانفشانی ایران عزیز را حفظ کردند و به ما سپردند، گفت: دانش‌آموزان با کسب دانش باید میراث دار خوبی برای شهدا باشند.

وی با اشاره به این موضوع که دانش آموزان فریب دروغ‌های خوش آب رنگ رسانه‌های بیگانه را نخورند، ادامه داد: دشمنان به دنبال انحراف ذهن جوانان خصوصاً قشر دانش آموزان است و تلاش می‌کند با ابزار رسانه و دروغ‌های فریب کارانه جوانان و نوجوانان مستعد ما را از تحصیل علم و دانش دور نگاه دارد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس در ادامه با بیان اینکه در استان فارس ۸۶ مدرسه شاهد در حال فعالیت می‌باشند، افزود: در این تعداد مدرسه ۴ هزار دانش آموز در مقاطع متوسطه اول و دوم درحال تحصیل هستند.

بیانی تصریح کرد: با تلاش‌های صورت گرفته ۷۰۰ دانش آموز ممتاز تحصیلی در این مدارس مشغول به تحصیل علم و ادب بوده که امیدواریم در سال جدید مثل گذشته این تعداد افزایش خوبی داشته باشد