شیراز- فرمانده سپاه فجر استان فارس با بیان اینکه بزرگترین رویداد استان در سال جاری دومین اجلاسیه ۱۵ هزار شهید است، گفت: برای این موضوع تاکنون ۷ هزار و ۴۰۰ یادواره برگزار شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سرتیپ دوم پاسدار یدالله بوعلی صبح جمعه در آئین افتتاح نمایشگاه بزرگ روایت اقتدار در شیراز با بیان این موضوع که رهبر معظم انقلاب برای بزرگداشت شهدا دو نکته یاد و پیام شهیدان را فرمودند، گفت: ما در راستای یاد شهیدان تاکنون ۷ هزار و ۴۰۰ یادواره شهدا بر اساس مصوبه شورای سیاستگذاری اجلاسیه ۱۵ هزار شهید استان فارس، برنامه ریزی و بیشتر آن را اجرا کردیم.

وی با اشاره به اینکه این کار بی نظیر بوده و من فکر نمی‌کنم در استانی از کشور این حجم از برنامه‌های یادواره شهدا اجرا شده است، ادامه داد: این برنامه‌ها از یادواره یک شهید در یک خانه تا یادواره‌های متعدد شهدا در روستاها، بخش‌ها، شهرستان و یگان‌های مختلف نظامی برگزار شد.

سردار بوعلی افزود: در برنامه ریزی های انجام شده تلاش شد همه توفیق ادای دین به شهدا داشته باشند و الحمدلله تمام دستگاه‌ها خیلی خوب پای کار آمدند.

فرمانده سپاه فجر استان فارس همچنین با اشاره به نمایشگاه روایت اقتدار شیراز گفت: با اجرای این نمایشگاه رسماً شروع برنامه نهایی اجلاسیه ۱۵ هزار شهید فارس است و ما در این نمایشگاه از ظرفیت ارتش، هوافضای سپاه و ادارات استان و سپاه استان بهره برده‌ایم.