اهواز- رییس سازمان بسیج ورزشکاران خوزستان از اعزام گروه‌های جهادی ورزشکاران این استان به مناطق محروم به مناسبت هفته تربیت بدنی خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ علی طاهری پیش از ظهر امروز جمعه در آئین غبارروبی، عطرافشانی و گل آرایی مزار شهدا و تجدید میثاق جامعه ورزش خوزستان با شهدا، که به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش در محل یادمان شهید علی هاشمی برگزار شد، بیان کرد: ان شاءالله این هفته که آغاز آن با ضرب آهنگ ورزش پهلوانی بود و پس از آن غبار روبی گلزار شهدا و تجدید میثاق انجام شد، مبارک باشد.

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران خوزستان همچنین بیان کرد: برخی می‌گویند ما نباید به رژیم صهیونیست کاری داشته باشیم، اینگونه نیست زیرا از اول انقلاب رژیم صهیونیستی، پایگاه آمریکا در خلیج فارس است. رژیمی که به نیابت از آمریکا در منطقه در حال جنگ است.

وی گفت: حضرت آقا اخیراً در سخنرانی خود در نماز جمعه فرمودند بر همه فرض است که از هر طریق ممکن است به جریان مقاومت کمک کنند و فرمانی که داده شد فرمان جهاد است.

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران خوزستان با اشاره به پس گرفتن مدال صادق بیت سیاح در مسابقات پارالمپیک، گفت: در مراسم استقبال از قهرمان‌های پارالمپیک با وجود اینکه مدال بیت سیاح پس گرفته شده بود اما مورد استقبال مردم قرار گرفت و همچنان در مکان‌های مختلف مورد تقدیر قرار گرفته و صحبت می‌کند که این به برکت خون شهدا و حضرت ام البنین (س) است.

سرهنگ طاهری در خصوص برنامه‌های هفته تربیت بدنی و ورزش عنوان کرد: امروز عصر گروه‌های جهادی فاطمی بسیج ورزشکاران با همکاری مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان به مناطق محروم اعزام می‌شوند که اقداماتی از جمله تعمیر مدارس، فضاهای ورزشی را انجام خواهند داد.