ماهدشت- امام جمعه ماهدشت گفت: دشمن بداند که شبهه پراکنی ها و تردیدافکنی های او در اراده ما سستی ایجاد نخواهد کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین علی رادمرد در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ماهدشت گفت: در میدان نبردی قرار داریم که از ابتدای فریاد آزادی خواهی، استقلال طلبی و اسلام خواهی امام راحل آغاز شده و اکنون به اوج خود رسیده است؛ در چنین نبردی باید با مراجعه به قرآن کریم، دستورات الهی را دریافت کنیم.

وی با تاکید بر اینکه باید ثبات قدم، صبر و استقامت، اطاعت از رهبری، عدم منازعه و درگیری داخلی و توصیه‌های مهم دیگر نصب العین باشد تا خطری متوجه اسلام و انقلاب نشود، افزود: هرچند دشمن در حال شبهه پراکنی است تا در ایمانمان تردد کنیم، ثبات قدم ما را بگیرد و صبر استقامتمان از بین برود.

امام جمعه ماهدشت عنوان کرد: دشمن درصدد است با شبهه پراکنی و تردیدافکنی ما را در باور به رهبری و ولایت فقیه و اطاعت از وی سست و با چاپ مقالات، پرداختن به حاشیه‌ها و بیان کردن مباحث اختلافی در جامعه و نیز با استفاده از روزنامه‌های زرد و قلم به دستان اجیر شده، بین صفوف مؤمنان شکاف ایجاد کند.

حجت الاسلام والمسلمین رادمرد تصریح کرد: دشمن بداند که این کارها در اراده ما سستی ایجاد نخواهد کرد، ما در میدان هستیم و خواهیم ماند و تحت اوامر رهبر حکیم و عزیزمان ثابت قدم و با ایمان محکم در این راه پرافتخاری که چهل و اندی سال طی کردیم، پیش خواهیم رفت اما از تحرک دشمن نباید غافل شد.

وی خاطرنشان کرد: اکنون جهاد تبیین وظیفه‌ای بر عهده همگان است تا آنهایی که فی قلوبهم مرض و قلبشان آغشته به نفاق است، در صفوف مردم رخنه نکنند. مدارس، حوزه‌های علمیه و مراکز تعلیم و تربیت در این حوزه وظیفه دارند بهنگام و با اقدام دقیق و صحیح نقشه دشمنان را نقش بر آب کنند.

امام جمعه ماهدشت افزود: مطمئناً اگر دستورات الهی را رعایت کنیم، پیروزی نهایی با ماست. شیوه مقامت ما به شیوه مقاومت امام خمینی (ره) است. ایشان خط مقاومت و ایستادگی را که رمز ماندگاری جمهوری اسلامی است، در میان ما باقی گذاشتند و ما با داشتن این ویژگی‌ها به پیروزی نهایی خواهیم رسید.