اسلامشهر-امام جمعه اسلامشهر گفت: سفر رئیس مجلس به لبنان نشان از ایستادگی و قدرت مقاومت دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمدباقر برقراری در خطبه‌های نمازجمعه این هفته اسلامشهر ضمن اشاره به دفاع مشروع، قانونی و برگرفته از حقوق بین المللی مقاومت گفت: دفاع غزه، لبنان و یمن در مقابل تهاجم رژیم صهیونیستی یک دفاع مشروع و به حق است.

امام جمعه اسلامشهر افزود: منطق مقاومت برگرفته از گفتمان انقلاب اسلامی ایران است که یک گفتمان غالب در منطقه است و معادلات حاکم بر غرب آسیا را به نفع امت اسلامی دگرگون ساخته است.

امام جمعه اسلامشهر اظهار کرد: با گذشت یک سال از طوفان الاقصی، رژیم صهیونیستی هیچ گونه دستاوردی نداشته است و از این به بعد هم این رژیم جنایتکار دستاوردی به دست نخواهد آورد.

وی همچنین به حضور افتخار آفرین دکتر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در سفر به لبنان اشاره کرد و گفت: اینکه یک مقام بلندپایه کشوری در فضای جنگی منطقه با شجاعت به لبنان سفر می‌کند نشان از پیام ایستادگی و مقاومت و ضعف و ناتوانی رو به زوال رژیم صهیونیستی است.

برقراری سفر منطقه‌ای وزیر امورخارجه را نیز مغتنم شمرد و ابراز امیدواری کرد که این سفر منطقه‌ای بتواند در جلوگیری از خونریزی رژیم صهیونیستی و تقویت جبهه مقاومت مؤثر باشد.