مدیرکل پشتیبانی شهرداری تهران گفت: با تدبیر شهردار ثبت نام مسکن کارکنان به زودی آغاز می‌شود که البته کارگران در اولویت این ثبت نام و واگذاری خواهند بود.

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران در مراسم گرامیداشت بیش از ۱۰۰۰ نیروی کارگری و پشتیبانی شهرداری تهران که پیش از ظهر امروز با حضور خانواده‌های کارگران در سالن همایش‌های برج میلاد برگزار شد، ضمن گرامیداشت شهدای مقاومت و غزه اظهار داشت: در حالی که تعداد قابل توجهی از مسلمانان فلسطینی و لبنانی زیر آتش سنگین توپخانه اسرائیل جان می‌سپارند و برای این لحظه‌های شاد لحظه شماری می‌کنند و البته از خداوند متعال برای نجات هرچه سریع‌تر این مردان پاک خدا از شر صهیونیست‌های نسل کش و کودک کش کمک می‌طلبم، مفتخریم که برای نخستین بار شاهد تقدیر تعداد قابل توجه و بی‌شماری از همکاران زحمتکش شهرداری تهران در حوزه پشتیبانی و کارگری هستیم که در کار خود بسیار مؤثری و تأثیر گذارند.

وی با بیان اینکه بسیاری افراد به رغم تأثیرگذاری فراوان در کار کمتر دیده می‌شوند، از نیروهای کارگری و پشتیبانی شهرداری تهران به عنوان این گروه از افراد یاد کرد و افزود: از سحرگاهان تا پاسی از نیمه‌های شب خدمتگزاران در شهرداری تهران در تلاشند و قطعاً اگر این افراد نباشند شهر چهره دیگری خواهد داشت و بی شک آرامش و آسایش موجود در شهر جز با عملکرد خوب و مؤثر این خادمین و خدمتگزاران بی ادعا میسر نیست.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: همه ما چه در شهرداری و چه در شورای شهر خدمتگزار مردم هستیم و به این خدمتگزاری افتخار می‌کنیم تا مردم در آرامش روحی و روانی و آسایش جسمی زندگی کنند چراکه خدمت به خلق خدا در نزد خدا و مردم دارای اعتبار و ارزش است.

چمران با تاکید بر اینکه خدمات و پشتیبانی در شهرداری تهران کار کوچکی نیست و اگر نباشد بسیاری از موضوعات در شهرداری متوقف خواهد شد اظهار داشت: نتیجه تلاش تمامی نیروها چه در مناطق و چه در سازمان‌ها عدم تعطیلی شهر در تمام ساعات شبانه روز است و شاید این پویایی در دیگر نقاط کشور هیچگاه دیده نشده است.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران در پایان با بیان اینکه تاکنون ندیدم و نشنیدم که در این حجم و گستردگی از نیروهای کارگری و پشتیبانی تقدیر شود، تجلیل از نیروهای پشتیبانی را اقدامی درخور توجه عنوان کرد و گفت: البته تقدیر واقعی به دست خداست و اگر خدا راضی باشد فراتر از اینها از بندگان خود تقدیر و تجلیل خواهد کرد.

حسن رجبیان شایگان مدیرکل پشتیبانی شهرداری تهران نیز در این برنامه با بیان اینکه متأسفانه نیروهای کارگری هیچگاه در کارشان دیده نمی‌شوند افزود: این افراد به رغم دیده نشدن همواره نقش حامی و پشتیبانی را عهده دار بودند و مفتخریم که برخلاف باور عموم جامعه نیروهای کارگری در شهرداری تهران از اهمیت بسزایی برخوردارند و وظیفه خود می‌دانیم که همواره خادم و خدمتگزار آنها باشیم.

وی با تاکید بر لزوم توجه به سطح رفاه و معیشت کارکنان از جمله مهمترین اقدامات لازم در این راستا را تخصیص مسکن کارکنان دانست و گفت: با تدبیر شهردار تهران ثبت نام مسکن کارکنان به زودی آغاز می‌شود که البته کارگران اداره کل پشتیبانی در اولویت این ثبت نام و واگذاری خواهند بود.

مدیرکل پشتیبانی شهرداری تهران با یادآوری ارتقا حقوق و دستمزد نیروهای کارگری شهرداری تهران در ابتدای سال جاری اظهار داشت: با رایزنی صورت پذیرفته با اداره کل منابع انسانی انشاالله تا پایان فصل پاییز تمامی عقب ماندگی‌ها در حوزه تخصیص گروه کارگران اداره کل پشتیبانی جبران می‌شود و با ارتقا گروه، حقوق و مزایای این همکاران انشاالله تغییر محسوسی خواهد داشت.