ماهان- امام جمعه شهر ماهان گفت: آینده از آن مستضعفین و جبهه حق است و روزی این ملت و جهان مشاهده خواهند کرد که رژیمی به اسم رژیم صهیونیستی در روی زمین وجود نخواهد داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، حبیب الله مختارآبادی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر ماهان کرمان با بیان اینکه دشمن با تمام توانش آمده که محور مقاومت را از بین ببرد گفت: رژیم صهیونیستی تعداد ۴۲ هزار نفر را در این یک سال به شهادت رسانده که بیش از ۹۰۰ خانوار اثری از آنها نیست و نسل شأن از بین رفته است.

وی افزود: شرایط کنونی منطقه به گونه‌ای است که هم برای دشمن صهیونیستی و هم برای جبهه حق شرایط مرگ و زندگی بوده و هرکس عقب نشینی کند از بین رفته است.

وی گفت: مؤسسه تحقیقاتی «شناخت خاور میانه» اخیراً در گزارشی اعلام کرده که آمریکا در یکسال گذشته ۵۰ هزار تن سلاح و بیش از ۷۵ هزار تن بمب به رژیم صهیونیستی کمک کرده یا به عبارت دیگر آمریکا در این یکسال ۶۰۰ محموله سلاح به این دشمن منحوس داده است.

امام جمعه ماهان افزود: قرآن بشارت داده آینده از آن مستضعفین و جبهه حق است و روزی این ملت و جهان مشاهده خواهند کرد که رژیمی به اسم رژیم صهیونیستی در روی زمین وجود نخواهد داشت.