بندرعباس- امام جمعه بندرعباس با تاکید بر اینکه صهیونیست‌ها توان مقابله مستقیم با جبهه مقاومت ندارند، گفت: حزب الله رژیم صهیونیستی را به بن بست رسانده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی‌زاده در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بندرعباس با توصیه همگان به رعایت تقوای الهی اظهار کرد: باید تلاش کنیم دوست از دشمن تفکیک شود و این مهم نیز از مصادیق تقوا است چنانچه حدود ۱۵۰۰ آیه از آیات قرآن کریم مصداق دشمن شناسی است.

وی افزود: تقابل و جنگی که امروز میان جبهه مقاومت و نظام استکبار جهانی اتفاق افتاده است یک پایان بیشتر ندارد و آن هم نابودی کامل رژیم اشغالگر قدس و استکبار جهانی است.

امام جمعه بندرعباس با تاکید بر اینکه صهیونیست‌ها توان مقابله مستقیم با جبهه مقاومت ندارند، گفت: سودای شکست‌ناپذیری صهیونیست‌ها به پایان رسیده است و سه گردان مقاومت به راحتی می‌توانند سه لشکر صهیونیست را زمین گیر کنند از این رو راهبرد اسرائیلی‌ها اتکا به ترور است.

وی عنوان کرد: حزب الله لبنان برای بدترین روزهای خود نیز برنامه‌ریزی کرده است و چنانچه طبق بیان شهید سید حسن نصرالله آن‌ها طوری برنامه‌ریزی کرده بودند که حتی اگر تمام فرماندهان مقاومت نیز به شهادت برسند کار حزب الله به مشکل بر نخورد و از این بابت است که شاهدیم حزب الله امروز صهیونیست‌ها را به بن بست رسانده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی‌زاده عنوان کرد: ترور نشانه دریوزگی صهیونیست‌ها است و چاره‌ای جز ترور کردن ندارند؛ ریشه تمام این ترورها در دست آمریکایی‌ها است و با اقدامات خود آبروی همه سازمان‌های بین‌المللی را نیز برده‌اند.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان در بخش دیگری از سخنانش به افزایش مهاجرت مردم از روستاها به شهر اشاره کرد و گفت: باید به مردم روستاها کمک شود و امکانات رفاهی، بهداشتی و آموزشی را در روستاها افزایش داد تا جلوی مهاجرت به شهرها گرفته شود.

وی ضمن تبریک هفته تربیت بدنی خاطرنشان کرد: جوانان باید اهتمام بیشتری نسبت به ورزش داشته باشند و مسئولان نیز باید زیرساخت‌های ورود جوانان به ورزش را به خصوص در روستاها تقویت کنند.