بندرعباس- امام جمعه میناب گفت: امروز مقاومت مردم جنوب لبنان الگوی برای مردم مسلمان غزه و حماس بوده و غزه به قلب مقاومت تبدیل شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محسن ابراهیمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان میناب اظهار کرد: محور مقاومت به معنای عمق راهبردی انقلاب اسلامی است و مرز راهبردی انقلاب نیز امروز در سطح بین‌الملل و منطقه توسعه پیدا کرده است و اگر بپرسند ایران کجاست؟ باید گفت که ایران در متن مقاومت و مبارزه با استکبار است.

وی با اشاره به برکات منطق مقاومت بعد از طوفان الاقصی اقدامات مهم کشورهای محور مقاومت افزود: غزه به عنوان قلب مقاومت، لبنان افتخار مقاومت و یمن شمشیر مقاومت و عراق پابه‌پای مقاومت دانست.

نماینده مردم هرمزگان در مجلس خبرگان رهبری یادآور بیان‌کرد: سوریه همراه مقاومت تا ایران اسلامی به عنوان مرکز مقاومت، چنان زخم‌های کاری بر پیکر جرثومه نحس رژیم صهیونیستی وارد کرده که رژیم جعلی را در اهداف اعلامی ناکام گذاشته و موجب سقوط اقتصاد آن شده است.

امام جمعه میناب خاطر نشان کرد: صهیونیست‌ها در بن بست روانی قرار گرفتند رژیم حکومتی آنها پریشان و مستأصل شده است.

وی تصریح کرد: این شرایط امروز جهان اسلام است و امت اسلام باید بر اصولی که این قدرت را خلق کرده ثابت قدم باشند، این اصول نیز عقلانیت، معنویت، شجاعت و ایستادگی در صراط مستقیم، وحدت کلمه در حول محور قرآن، پیامبر (ص) و اهل بیت (ع) است.

خطیب جمعه میناب پیرامون بحث هفته‌های گذشته خانواده گفت: دین داری در تحقق خانواده نقش اساسی و باید مورد توجه والدین قرار گیرد.