رودسر -امام جمعه رودسر گفت: حملات گسترده رژیم صهیونیستی به غزه و لبنان نسل‌کشی است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام ابوالقاسم ابراهیمی نوری در خطبه‌های نماز جمعه رودسر اظهار کرد: شهرستان رودسر جز شهرستان‌های بزرگ استان گیلان است که توقع داریم دولت و استاندار گیلان توجه بیشتری به این شهرستان داشته باشد.

وی با بیان اینکه مسئولان باید مشکلات شهرستان را اولویت بندی کنند که تا پایان دولت شاهد برون رفت مشکلات شهرستان باشیم، افزود: برخی روستاهای شهرستان رودسر هنوز از آب لوله کشی برخوردار نیستند و از آب چاه استفاده می‌کنند گرچه چاه آب حفر شده اما از آب شرب مطلوبی برخورد دار نیست که امیدواریم مسئولان در این موضوع همت جدی داشته باشند.

حجت الاسلام ابراهیمی نوری به تنها بیمارستان شهرستان رودسر و گلایه مندی مردم اشاره کرد و ادامه داد: بیمارستان رودسر وضعیت مطلوبی ندارد و مردم خواستار بیمارستان جدید هستند.

امام جمعه رودسر با تاکید بر اینکه دفاع از مظلوم وظیفه دینی، انسانی و اخلاقی همه مسلمانان است و جبهه مقاومت به یاری خدا پیروز و رژیم صهیونیستی را به زباله دان تاریخ خواهد فرستاد، گفت: ملت‌های مسلمان در برابر وحشیگری اسرائیل متحد شوند.

حجت‌الاسلام ابراهیمی نوری تصریح کرد: حملات گسترده رژیم صهیونیستی به غزه و لبنان به تمام معنا نسل‌کشی است و در این شرایط مسلمانان وظیفه دارند با هر ظرفیتی که در اختیار دارند، جبهه مقاومت را پشتیبانی کنند.