کاخک- امام جمعه کاخک به ایستادگی حزب الله در برابر حملات رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت: خط مقاومت همچنان زنده و پویا است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسین خاتونی در خطبه‌های امروز نماز جمعه ۲۷ مهرماه در مسجد جامع و مصلی حضرت ولی عصر (عج) کاخک به ایستادگی حزب الله در برابر حملات رژیم صهیونیستی اشاره و اظهار کرد: خط مقاومت همچنان زنده و پویا است.

امام جمعه کاخک با اشاره به مژده پیروزی حزب الله در بیانات مقام معظم رهبری اظهار کرد: از آغاز عملیات طوفان الاقصی تا کنون، رژیم اشغالگر صهیونیستی به هیچ کدام از اهداف خود نرسیده و از روز به روز ضعیف‌تر شده است.

وی حضور مقتدرانه رئیس مجلس در پرواز مستقیم به بیروت را نمایشی از اقتدار ملت ایران و شجاعت و اثرگذاری در جبهه مقاومت بیان و تصریح کرد: این حرکت شجاعانه نشان داد که تهدیدها و تحریم‌ها مانع از حرکت ایران اسلامی نخواهد شد.

خاتونی با اشاره همدلی و یک صدایی مسئولان و مردم در حمایت از جبهه مقاومت گفت: همدلی و پشتیبانی مادی و معنوی گروه‌های مختلف در دوران دفاع مقدس نیز یکی از مؤلفه‌های اصلی پیروزی در آن زمان بود.

امام جمعه کاخک با اشاره به روند رو به رشد مهاجرت بر اثر خشکسالی‌های پیاپی در این منطقه خاطرنشان کرد: اکثر ۵۵ روستا و آبادی بخش کاخک با مشکل کم آبی قنوات و چشمه‌ها مواجه هستند که باید مسئولان با اختصاص اعتبار مناسب در زمینه لایروبی قنوات، روستاییان را در این زمینه یاری کنند.