بویین‌زهرا- امام‌جمعه بویین‌زهرا گفت: توازن قدرت به نفع جبهه مقاومت و حزب‌الله در حال رقم خوردن بوده و توهم قدرت رسانه‌ای و ساختگی رژیم در حال فروپاشی است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام اسدالله رضوانی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بویین‌زهرا اظهار کرد: توصیه‌ها و تذکرات رهبر معظم انقلاب در نشست با رئیس‌جمهور شامل مواردی همچون توجه ویژه به تأمین کالاهای اساسی در بودجه ۱۴۰۴، افزایش پشتیبانی از مردم در موضوع سلامت و آموزش‌وپرورش، گسترش همکاری با کشورهایی که تمایل به همکاری دارند و بالا بردن قدرت خرید مردم از طریق کاهش مالیات کم‌درآمدها بود.

وی با بیان اینکه امروز مردم غزه و لبنان نیازمند کمک‌های مالی و معنوی جهان اسلام هستند، افزود: عملیات پیچیده و ترکیبی حزب‌الله، رژیم صهیونیستی را به گوشه رینگ کشانده و با بحران جدی مواجه کرده است.

امام‌جمعه بویین‌زهرا ادامه داد: توازن قدرت به نفع جبهه مقاومت و حزب‌الله در حال رقم خوردن است و توهم قدرت رسانه‌ای و ساختگی رژیم در حال فروپاشی است.

وی بیان کرد: یورش وحشیانه صهیونیست‌ها به چادرهای آوارگان فلسطینی زمانی رخ داد که اکثر مردان و زنان و مخصوصاً کودکان در حال خواب و استراحت بودند.

حجت‌الاسلام رضوانی اضافه کرد: در جهان امروز فقط ملت‌های حق‌طلب‌اند که با تظاهرات مستمر خود خواستار برخورد و محاکمه این رژیم جعلی و اشغالگر هستند.

وی تصریح کرد: باید جامعه جهانی و سازمان ملل به مسئولیت‌های قانونی و اخلاقی خود در قبال جلوگیری از ادامه این جنایات عمل کنند و مسببین آن را محاکمه و به دار مجازات بیاویزد.

امام‌جمعه بویین‌زهرا گفت: تنها راه جلوگیری از افسارگسیختگی رژیم صهیونیستی، اقدام هماهنگ کشورها و دولت‌های مسلمان و ریشه‌کن کردن این غده سرطانی از منطقه غرب آسیا است.

وی ادامه داد: سفر شجاعانه دکتر قالیباف به بیروت اولاً نشانگر عزم قوی ایران اسلامی و پایداری روحیه حاج قاسم‌ها در جامعه و ثانیاً ایستادگی در برابر جنایات رژیم سفاک صهیونیستی بود.

حجت‌الاسلام رضوانی در پایان با اشاره به تغییر مدیران در دولت یادآور شد: مسئولان باید تا آخرین ساعت خدمت، وظایف خود را به نحو احسن انجام دهند.