جنبش انصارالله یمن با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: دستان مقاومت فلسطین را می‌فشاریم و بر حق مشروع آن برای مبادله اسرا به‌دور از تروریسم و اشک تمساح آمریکا تأکید می‌کنیم.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المسیره، دفتر سیاسی جنبش انصار الله یمن با صدور بیانیه‌ای به شهادت «یحیی السنوار» رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس واکنش نشان داد.

در بیانیه جنبش انصارالله آمده است: با قلبهایی شکسته شهادت شهید فلسطین و امت، یحیی السنوار رئیس دفتر جنبش سیاسی حماس و مغز متفکر نبرد طوفان الاقصی را تسلیت می‌گوییم. این مصیبت را به ملت فلسطین، گروه‌های مقاومت در نوار غزه، جبهه های محور جهاد و همه آزادگان و شرافتمندان جهان تسلیت می‌گوییم.

در این بیانیه تأکید شده است: آنچه باعث تسکین ما می شود این است که این فرمانده جهادی بزرگ به عنوان یک قهرمان پیشگام به شهادت رسید و دشمان خداوند را به زیر کشید و جنگ ماهیتی را بر آنها تحمیل کرد. شهید ما با خون پاک خود خاک نوار غزه را زینت بخشید و گرانبهاترین دارایی خود را در تقابلی قهرمانانه در راه قدس، فدای ساکنان غزه و مقاومت آن کرد.

جنیش انصارالله تصریح کرد: دستان مقاومت فلسطین را می فشاریم و بر حق مشروع آن برای مبادله عادلانه اسرا به دور از تروریسم و اشک تمساح آمریکا تأکید می کنیم.

این جنبش تأکید کرد که یمن و نیروهای مسلح آن به عملیات های نظامی و دردناک ضد دشمن صهیونیستی تا توقف نسل‌کشی در نوار غزه و لبنان ادامه خواهند داد.

دولت نجات ملی یمن هم با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: خون شهید السنوار و همرزمانش که پیش از او به این افتخار نائل آمدند، به انگیزه برای مقاومت فلسطین و همه آزادگان در محور مقاومت با هدف تشدید تقابل با رژیم صهیونیستی تبدیل خواهد شد.

همچنین دفتر سیاسی جنبش انصار الله و سخنگوی این جنبش با صدور بیانیه و پیام به شهادت یحیی السنوار واکنش نشان دادند.