اصفهان -مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از واژگونی و انفجار تانکر حامل مواد سوختی در محور میمه - دلیجان خبر داد.

منصور شیشه فروش در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به حادثه واژگونی و حریق تانکر حامل سوخت نفتا در استان اصفهان اظهار کرد: این حادثه ساعت ۱۸ و ۴۵ دقیقه در محور جاده‌ای مینه دلیجان در محدوده قرقچی اتفاق افتاده است.

وی با بیان اینکه این تانکر سوخت از مبدا عسلویه به سمت اراک در حال تردد بوده است، افزود: بلافاصله تیم‌های آتش نشانی شهرداری‌های میمه و وزوان و لای بید به محل اعزام و نسبت به اطفای حریق تانکر ومواد سوختی که در حاشیه راه جریان یافته اقدام کردند.

مدیر کل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به اعزام ۴ تیم عملیاتی از پایگاه‌های امداد جاده‌ای اورژانس و جمعیت هلال احمر به محل حادثه گفت: نیروهای امدادی راننده مجروح را به مراکز درمانی انتقال دادند.

وی اضافه کرد: تیم‌های راهداری و اداره راه با پشتیانی ماشین آلات سنگین وجرثقیل نسبت به انتقال تانکر به حاشیه جاده و ایمن سازی و پاکسازی محل حادثه اقدام کردند.

شیشه فروش گفت: تیم ترافیکی پلیس راه برای بررسی و کنترل ترافیک در محل حضور یافتند.

وی با بیان اینکه بر اثر این حادثه برای ساعاتی ترافیک در محور ایجاد و تردد به کندی صورت گرفت، افزود: با تلاش عوامل مدیریت بحران شهرستان، راهداری پلیس و دستگاه‌های امدادی محور بازگشایی و ایمن سازی شد و تردد در حال حاضر به صورت عادی در جریان است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان تصریح کرد: علت وقوع حادثه توسط پلیس در دست بررسی است.