اهواز - امام جمعه موقت اهواز گفت: اهالی رسانه تنها وظیفه شان روایت کردن نیست بلکه اکنون وظیفه آنها کشف روایت‌ها است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام و المسلمین احمدرضا حاجتی در نشست تبیینی «فرض جهاد در تبلیغ نوین» در محل مرکز رسانه تبلیغات اسلامی خوزستان اظهار کرد: در وظیفه طلبگی، وظیفه نظامی، وظیفه تبیینی، کار رسانه و هیچ کار دیگر موفق نخواهیم بود مگر اینکه به یک پیوست مهم تحلیلی و یک کلان روایت بسیار عظیمی از حوادث جاری برسیم و آن را با یک شیوه نو و شنیدنی روایت کنیم.

وی عنوان کرد: اگر اکنون از بنده بپرسید مشکل در رسانه را چه می‌بینید، به صراحت اما محترمانه می گویم نیروهای حزب الهی ما دچار یک فقر «کلان روایت» و پیوست تحلیلی زمانه هستند که تقریباً در ۳۰ سال اخیر بالاخص در ۲۰ سال اخیر با عنوان فقر امام پژوهی در جلسات از آن یاد کرده ام.

امام جمعه موقت اهواز اضافه کرد: اگر این فقر را برطرف نکنیم اولین شخصی که در رسانه در خطر است، اهل رسانه هستند نه شخصی که مخاطب قرار می‌گیرد چون نمی‌تواند درست روایت کند، خطری که اکنون قلم‌ها را تهدید می‌کند.

حجت الاسلام حاجتی تصریح کرد: برخی در اوج پیروزی از یأس دَم می‌زنند.

وی با اعلام اینکه تاریخ روی دور تند حوادث افتاده است، عنوان کرد: ما در دوران پسا اسرائیل هستیم، قرار بود اسرائیل بزرگ به وجود بیاید اما در واقع ارتشی به نام ارتش اسرائیل وجود ندارد بلکه غرب و جبهه متحد کفر در حال جنگیدن هستند.

حجت الاسلام حاجتی با بیان اینکه اکنون دوره تند آخر زمانی است، ادامه داد: در این دور تند، حوادثی رخ می‌دهد که بعضاً باورکردنی نیست. اکنون تحولات تمدنی است و حادثه میدان نبرد نیست.

وی اظهار کرد: اهالی رسانه تنها وظیفه شأن روایت کردن نیست بلکه اکنون کشف روایت‌ها است؛ سبقه جهانی حوادث در حال بیشتر شدن است، حوادث دیگر حادثه نیستند بلکه پدیده هستند.

امام جمعه موقت اهواز افزود: اکثر مقالات اخیر نشان دهنده یأس و ناامیدی و شکست هستند اما اگر شخصی یک دور صحیفه امام را بخواند می‌تواند پیش بینی کند چه اتفاقی در حال رخ دادن است.