بوشهر- نماینده مردم شهرستان‌های دیّر، کنگان، عسلویه و جم در مجلس شورای اسلامی بر لزوم تأمین مسکن برای مددجویان بهزیستی استان بوشهر تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام موسی احمدی صبح شنبه در نشست با مدیرکل بهزیستی بوشهر اظهار کرد: بهزیستی نقش و رسالت بسیار مهمی را در زمینه خدمت به جامعه هدف بر عهده دارد.

وی با تقدیر از دغدغه مندی مدیرکل و مسئولین بهزیستی بوشهر برای ارائه هر چه بهتر خدمات به جامعه هدف اضافه کرد: سازمان بهزیستی در سطح استان کارهای بسیار با ارزشی را با حداقل اعتباراتی که دارند انجام می‌دهد.

مدیرکل بهزیستی بوشهر بیان کرد: اگر بخواهیم بهزیستی به معنای واقعی رسالت‌ها و وظایف خودش را انجام دهد می‌بایست همراهی بهتر و بیشتری از ظرفیت‌های در اختیار مجلس و دولت به ویژه بخش نفت را همراه خود داشته باشد.

احمدی ضمن ابراز خرسندی از حضور مدیرکل و مسئولین بهزیستی و تبادل نظر صورت گرفته در بحث مسائل مددجویان بهزیستی، در خصوص موارد و چالش‌های مطرح شده قول همراهی و پیگیری دادند و اعلان کرد: در راستای تحقق این اهداف به امید خدا بهزیستی استان نیازهای اساسی مددجویان در چهار شهرستان جنوبی به ویژه مسکن مددجویان را بر اساس اولویت احصا و اعلام کند.