سمنان- استاندار سمنان از افتتاح ۳۰ پروژه ورزشی همزمان با هفته تربیت بدنی در این استان خبر داد و گفت: مدارس استان با این طرح ها،امکانات خوبی برای پرورش جسمانی ومعنوی دانش آموزان خواهند داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد رضا هاشمی صبح شنبه در مراسم نواختن زنگ هفته تربیت بدنی در مدارس استان سمنان که به صورت متمرکز و نمادین در دبیرستان مقطع اول شهید بهشتی سمنان برگزار شد، از افتتاح ۳۰ پروژه ورزشی همزمان با هفته تربیت بدنی در مدارس استان سمنان خبر داد.

وی با بیان اینکه این طرح‌ها امکانات و ظرفیت‌های خوبی را برای رشد و پرورش استعدادهای دانش آموزان به مدارس ما هدیه خواهد کرد، افزود: مدیران مدارس در به کار گیری از ظرفیت‌ها برای ورزش مدارس، دقت نظر داشته باشند.

استاندار سمنان خواستار ورزش همگانی همه روزه در مدارس استان شد و بیان کرد: معاونت پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان نگاه ویژه به حوزه ورزش در مدارس داشته باشد زیرا وقتی روز یک نوجوان با ورزش شروع شود، قاعدتاً خلق خوب و رفتار خوبی را نیز از او شاهد خواهیم بود.

هاشمی با بیان اینکه بدن شاداب برای آموزش دروس هم آماده‌تر خواهد بود، افزود: در کنار این مسائل، نقش خانواده‌ها در تربیت نسلی که به لحاظ جسمی و معنوی در سلامت به سر می‌برد، نقش مهمی دارند.

وی در خاتمه به مسائل غرب آسیا و همچنین موضوع فلسطین اشغالی و مقاومت لبنان هم اشاره کرد و افزود: امید که شاهد پیروزی رزمندگان محور مقاومت و سرنگونی رژیم غاصب صهیونیست در روزهای نزدیک باشیم.