قزوین- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین بر لزوم به‌روزرسانی سامانه پنجره واحد مدیریت زمین در قزوین تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی رجحانی صبح شنبه در جلسه کارگروه راهبری سامانه پنجره واحد مدیریت زمین که در سالن مدیریت بحران برگزار شد، به اهمیت این سامانه در مدیریت زمین و پیشگیری از جرایم مرتبط اشاره کرد.

وی تأکید کرد: این سامانه باید نقش کلیدی در تسهیل ارائه خدمات در حوزه زمین و ساختمان داشته باشد، این سامانه نباید صرفاً جنبه صوری داشته باشد؛ بلکه باید مشکلات را به‌طور مؤثر حل کند.

معاون هماهنگی امور عمرانی از تمام دستگاه‌های مرتبط با حوزه زمین، از جمله دفتر روستایی و فنی استانداری، درخواست کرد تا ظرف ۱۰ روز پیشنهادات خود را برای رفع مشکلات سامانه به دبیرخانه ارسال کنند تا در قالب یک لیست تجمیعی به تهران ارائه شود.

وی خاطرنشان کرد: برخی از نواقص سامانه به ظاهر جزئی هستند، اما در صورت عدم اصلاح می‌توانند به شکست سامانه منجر شوند، یکی از این نواقص عدم بارگذاری عکس‌های به‌روز برای شناسایی تخلفات است.

رجحانی با تأکید بر ضرورت سرعت و دقت ابزارهای دیجیتال گفت: حتی اگر زیرساخت نرم‌افزاری آماده باشد، بدون اطلاعات به‌روز و دقیق نمی‌توان به موفقیت دست یافت.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تسریع در به‌روزرسانی اطلاعات سامانه، شرط اساسی برای اثربخشی و جلوگیری از تخلفات در حوزه مدیریت زمین است.