شرکت داریک به عنوان پلتفرم برگزیده در گروه مصنوعات و طلا و جواهر رویداد تجارت الکترونیک انتخاب شد.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، در مراسم اختتامیه رویداد ملی تجارت الکترونیک، شرکت داریک به عنوان پلتفرم برگزیده در گروه مصنوعات و طلا و جواهر انتخاب شد.

داریک اولین پلتفرم رسمی معاملات طلای آب شده و فلزات گرانبها با مجوز رسمی از وزارت صنعت، معدن و تجارت است. (مشاهده‌ی مجوزات داریک)

یکی از مهم‌ترین تفاوت‌های داریک با سایر پلتفرم‌ها و وبسایت‌های خرید و فروش طلا، امکان تعیین قیمت خرید و فروش توسط کاربران است. در پلتفرم معاملاتی داریک، کاربران می‌توانند با مشاهده روند قیمت طلا، نرخ موردنظر خود برای خرید یا فروش طلای خود در داریک را تعیین کنند.

نگهداری طلای کاربران در بانک کارگشایی از دیگر تفاوت‌های مهم داریک با سایر پلتفرم‌های معاملات فلزات گرانبهاست. این مورد باعث اعتمادِ بیشتر مردم به این پلتفرم شده است و افراد نگران از دست دادن دارایی و سرمایه خود نیستند. (یعنی بصورت مداوم میزان دارایی کاربران بصورت طلای فیزیکی نزد بانک کارگشایی قرار داده می‌شود.)

اعطای مجوزِ سندباکسِ وزارت صمت به داریک نیز از جمله مواردی است که باعث امنیت بیشتر معاملات در داریک می‌شود. این مجوز به نهادهای رسمی مانند وزارت صمت، بانک مرکزی، بورس، دادستانی، پلیس فتا، وزارت اقتصاد و دارایی و بانک کارگشایی اجازه نظارت بر معاملات و حفاظت از دارایی کاربران را می‌دهد.

در پلتفرم‌های آنلاین معاملات طلا، کاربران اجازه خرید و فروش طلا به صورت شبانه‌روزی را دارند. (تمامی کاربران قبل از فرآیند خرید، باید تمامی مراحل احراز هویت را تکمیل کنند.)

همچنین خرید آنلاین و عدم نیاز به مراجعه به بازار و فروشگاه‌های طلا، باعث سرعت و سهولت فرآیند خرید و فروش طلا، علی الخصوص طلای آب شده می‌شود.

شرکت داریک، علاوه بر امکانات آنلاین خود، امکان برداشت دارایی افراد در قالب شمش طلا در اوزان مختلف را نیز برای کاربران خود فراهم کرده است.

داریک در مسیر توسعه پلتفرم خود علاوه بر امکانات معامله‌ی طلای آب شده و دیگر فلزات گرانبها، قرار است خدمات اعتباری جدید بر پایه طلا اضافه کند. همچنین شرکت‌ها و ارگان‌ها می‌توانند از خدمت مرحم داریک برای کارمندان خود استفاده کنند.

در پایانِ رویداد ملی تجارت الکترونیک، تندیس و لوح تقدیر پلتفرم برتر معاملات طلا به داریک اعطا شد.

مدیرعامل محترم شرکت داریک طلایی درخشان

«براساس ارزیابی‌های کمیته داوران رویداد روز ملی تجارت الکترونیکی آن شرکت به عنوان کسب و کار برگزیده سال ۱۴۰۳ در گروه مصنوعات طلا و جواهر انتخاب شده است.

ضمن تبریک کسب این موفقیت بدین وسیله ازهمت والا و تلاش ارزشمند شما در توسعه زیست بوم الکترونیک کشور تقدیر می‌گردد.

از خداوند متعال توفیق روز افزون شما در خدمت به مردن و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مسئلت می نماییم».

امین کلاه دوزان

رئیس مرکز

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.