یزد - استاندار یزد در سفر یک روزه به میبد و اردکان، از پروژه‌های مختلف بازدید کرد و ظرفیت‌های صنعتی این مناطق را مورد بررسی قرار داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا بابایی؛ استاندار یزد سفری یک روزه به شهرستان‌های میبد و اردکان داشت و در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی به ارائه گزارشی در این زمینه پرداخت.

استاندار یزد در این گزارش آورده است: مردم شریف استان، وظیفه خود می‌دانم که گزارش اقدامات و فعالیت‌ها را با شما عزیزان به اشتراک بگذارم. ان‌شاءالله این گزارش‌ها به‌صورت مستمر در صفحات شخصی بنده منتشر خواهد شد.

دیروز در سفر به شهرستان‌های اردکان و میبد، توفیق داشتم، به مقام شامخ حضرت آیت‌الله سید روح‌الله خاتمی، نماینده امام خمینی (ره) و امام جمعه فقید اردکان و یزد، ادای احترام کنم. همچنین در گلزار شهدای اردکان، با حضور بر مزار مطهر شهدا و علمای گرانقدر این شهرستان، از رشادت‌ها و فداکاری‌های این عزیزان تجلیل شد.

دیدار با جانباز سرافراز ۷۰ درصد، سید مصطفی میرشمسی، و خانواده بزرگوار ایشان، یادآور ایثار و استقامت فرزندان این سرزمین بود. در این دیدار از صبر و استقامت این خانواده معظم قدردانی به عمل آمد.

در نشست مشترکی با امام جمعه اردکان، نماینده مردم شریف این شهرستان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران، مسائل و دغدغه‌های مهم شهرستان‌ها مورد بررسی قرار گرفت و تصمیمات لازم برای بهبود وضعیت اتخاذ شد.

در ادامه، از پروژه‌های مهمی همچون نهضت ملی مسکن اردکان، که در زمینی به وسعت ۳۲۵ هکتار در حال اجراست، بازدید شد. این پروژه با تحویل ۲۰۸۰ قطعه زمین به متقاضیان، گامی بزرگ در تأمین مسکن برای مردم اردکان خواهد بود.

همچنین از پیشرفت بیش از ۹۰ درصدی طرح توسعه بیمارستان ضیایی اردکان بازدید به عمل آمد و بر ضرورت تکمیل هرچه سریع‌تر این پروژه برای خدمت‌رسانی بهتر به مردم تأکید شد.

در ادامه، سفری کوتاه به شهرستان میبد داشتم. در بازدید از بازار سرامیک ایران واقع در میبد، ظرفیت‌های این صنعت مورد ارزیابی قرار گرفت.

مسکن، حوزه‌های علم و فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان و سلامت مردم از اولویت‌های اصلی استان است و با پیگیری‌های مستمر تلاش خواهیم کرد مشکلات زیرساختی را در این حوزه‌ها رفع کنیم.

در پایان لازم است یادآوری کنم تمام یک میلیون و سیصد هزار نفر ساکن استان، نور چشمان ما هستند و ما موظفیم به تک تک آن‌ها خدماتی در شأن ارائه دهیم و این موضوع سرلوحه برنامه های استان خواهد بود.