یک نیکوکار هزینه سالگرد پدر مرحومش را به حساب ستاد دیه واریز کرد تا لبخند شادی را به خانواده یک زندانی نیازمند بدهکار اهدا کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، دختر نیکوکاری با واریز ۵۰ میلیون تومان به عنوان هزینه مراسم هفتم پدرش، موجبات آزادی یک نفر زندانی جرایم غیرعمد را فراهم کرد.

این دختر نیکوکار ضمن ترغیب اعضای خانواده، به جای برگزاری مراسم هفتم پدرش، ۵۰ میلیون تومان هزینه این امر را برای آزادی یک پدر زندانی اختصاص داد و با نامه ستاد دیه مبنی بر تقدیر عمل نیکوکارانه خانواده مرحوم، بر سر مزار عزیز تازه درگذشته‌اش رفت و لبخند شادی به خانواده زندانی اهدا کرد.

بر پایه این گزارش؛ یک زندانی جرایم غیرعمد با ۸۲ میلیون تومان بدهی با کمک این خانواده نیکوکار و تأمین ۳۲ میلیون تومان از مبلغ بدهی، توسط نیکوکاران دیگر از زندان آزاد شد و به آغوش خانواده خود بازگشت.

شایان ذکر است: خیرین و نیکوکارانی که قصد کمک به آزادی زندانیان جرایم غیرعمد را دارند همواره می‌توانند از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۶۷۵۹۱۶ در این امر خیر سهیم باشند.

همچنین در صورت تمایل ضمن مراجعه حضوری به ستاد دیه استان تهران واقع در خیابان کریم خان زند، خیابان سنایی، اعرابی ۵، پلاک ۱۹، طبقه اول، شماره تلفن ۸۸۸۶۱۹۹۲ با نحوه ارسال کمک‌های مالی و آزادی زندانیان استان آشنا شوند.