بوشهر- مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: تعیین تکلیف کالای متروکه باقیمانده در بندر بوشهرو بنادر تابعه با همت و جدیتی دوچندان دنبال می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد شکیبی نسب صبح شنبه در نشست تعیین تکلیف کالاهای متروکه در بندر بوشهر با حضور دادستان عمومی و انقلاب و دستگاه‌های اجرایی مربوطه با قدردانی از همکاری و تعامل دستگاه‌های مربوطه اظهار کرد: خروج عمده کالاهای متروکه سنواتی بندر بوشهر گامی مهم برای خدمت‌رسانی به تجار و بازرگانان است که همواره به‌عنوان یک اولویت راهبردی دنبال می‌شود.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر بیان کرد: امید است با تداوم این رویکرد و تعامل بین‌دستگاهی، حدود پنج درصد از کالای متروکه باقیمانده در بندر بوشهر نیز تعیین تکلیف شود.

شکیبی‌نسب اظهار کرد: این موضوع در بنادر تابعه نیز با همت و جدیتی دوچندان دنبال می‌شود که ارمغان آن شتاب دهی به روند ترخیص کالا از بنادر است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر تصریح کرد: این اداره کل با هدف رونق تجارت و بازرگانی، پروژه‌های متعددی برای توسعه زیرساخت‌های بنادر استان اجرایی کرده است.

وی افزود: پیش‌بینی می‌شود با توسعه زیرساخت‌ها، ظرفیت تخلیه و بارگیری در بنادر استان به روند رونق و ایجاد فرصت‌های متعدد شغلی کمک شایانی شود.