بندرعباس- استاندار هرمزگان گفت: حماسه شهادت مبارک سرداران مقاومت، نشانه بارز عجز دشمنان و گواه روشنی بر درستی هدف و راستی طریق مبارزه است.

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی دوستی طی پیامی در تهنیت و تسلیت شهادت یحیی سنوار، رئیس دفتر جنبش مقاومت اسلامی «حماس»، بیدارتر شدن ملت‌ها را ارمغان بزرگ شهادت‌ها دانست.

متن کامل پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

إِنَّا لِلَّٰهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

حماسه شهادت مبارک سرداران مقاومت، نشانه بارز عجز دشمنان و گواه روشنی بر درستی هدف و راستی طریق مبارزه است.

این منطق مکتب اسلام است که مسلمانان غصب، ترور و نسل کشی را هیچگاه نپذیرفته‌اند و ستیز و ایستادگی در برابر غاصبان آدمکش را همواره سرلوحه خویش داشته و دارند.

همانگونه که رهروان راستین کربلای حسینی و امروز در ادامه همان راه، ثابت کرده اند که سخن معمار کبیر انقلاب اسلامی نه شعار بلکه هدف و حقیقی انکارناپذیر است که فرمودند: «ما از‏‎ ‎‏مرگ نمی‌ترسیم…بکُشید ما را؛ ملت ما بیدارتر می شود…».

شهادت سرداران بزرگ مقاومت شهیدان سلیمانی و ابومهندس و شهدا ایام اخیر از اسماعیل هنیه، سید حسن نصرالله و عباس نیلفروشان تا سربازان گمنام و به نام جبهه حق علیه باطل، هرچند قلب مسلمانان جهان را به درد آورده و غمی بزرگ بر دل‌ها نهاده اما جان تازه ای و روحیه‌ی مضاعفی نیز در رگ‌های مبارزه دمیده است تا زوال رژیم غاصب و کودک‌کش صهیونیستی را نزدیک و نزدیکتر کند.

اینجانب به سهم خود شهادت پرافتخار رئیس دفتر جنبش مقاومت اسلامی «حماس»، شهید «یحیی سنوار» را به پیشگاه امام عصر (عج) و رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی، تمامی مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان به‌ویژه مردم عزیز، صبور و مقاوم لبنان و فلسطین تسلیت و تبریک عرض نموده و از خداوند متعال توفیق خدمت در مسیر آن شهید سعید را دارم.

خداوند روح پاکش را با شهدای کربلا محشور کند و به خانواده و یارانش صبر و آرامش عنایت فرماید.

مهدی دوستی