بوشهر- کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت:براساس نقشه های هواشناسی از بعد از ظهر یکشنبه تا بعد از ظهر سه‌شنبه به سبب وزش باد شمال غربی سواحل و فراساحل استان متلاطم پیش‌بینی می‌شود.

طلیعه محمدی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با توجه به نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، از بعد از ظهر یکشنبه تا بعد از ظهر سه‌شنبه به سبب وزش باد شمال غربی سواحل و فراساحل استان متلاطم پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر افزود: همچنین از روی سه‌شنبه تا پایان هفته ضمن افزایش ناپایداری جوی دمای هوا نیز روند کاهشی خواهد داشت.

وی گفت: آسمان استان بوشهر در ساعت‌های آینده صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی، گاهی وزش باد و فردا در برخی نقاط مه صبحگاهی پیش بینی می‌شود.

محمدی تصریح کرد: جهت وزش باد غالباً جنوب غربی تا شمال غربی، گاهی تا شمال شرقی، با سرعت ۸ تا ۲۸ گاهی تا ۳۶ کیلومتر در ساعت، از ظهر فردا در سواحل جنوبی ۱۲ تا ۴۰ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر بیان کرد: ارتفاع موج دریا ۳۰ تا ۹۰ گاهی ۱۲۰ سانتی‌متر، امشب از ظهر فردا در سواحل جنوبی ۶۰ تا ۱۲۰ گاهی تا ۱۵۰ سانتی‌مترپیش بینی می‌شود.