بیرجند- مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی گفت: تاکنون ۸ میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال کمک‌های مردم خراسان جنوبی توسط جهادگران بسیجی به جبهه مقاومت دریافت شده است.

خبرگزاری مهر، گروه استان‌ها: همین که پیشوای مسلمین جهان حکم دادند که «حکم قطعی شرعی این است که بر همه واجب است تلاش کنند، کمک کنند و فلسطین را به مسلمان‌ها، به صاحبان اصلی‌اش برگردانند… و کنار مردم لبنان و حزب‌الله سرافراز بایستند و در رویارویی با رژیم غاصب آنان را یاری کنند.» همه به میدان کمک و یاری رسانی به جبهه مقاومت و حزب الله آمدند.

آن سوی مرزها لشکریان مقاومت در میدان مقابله با رژیم کودک کش و این سوی مرزها ایران زمین مبدل شده به پشت جبهه‌های حق علیه باطل و همه ایرانیان از پیر و جوان، خرد و کلان، کشاورز و کارمند، زن خانه دار، استاد دانشگاه و حوزه و … هر آنچه دارند را برای کمک به مردمان لبنان و غزه و فلسطین در طبق اخلاص نهاده تا به دست این جنگ زدگان و مظلوم ترین مردمان جهان برسد.

آری این روزها همه ایران شده لبیک گویی امامش و طلایی‌ترین روزها را در کمک به هم نوعان مسلمانش می‌گذارد یکی گردن آویزش را هدیه می‌دهد به جبهه مقاومت. دیگر گوشواره دخترش را، آن یکی حلقه انگشتریش را و آن دیگری دستبند و النگویی که یادگار مادرش است.

کمک‌های مردمی مرهمی بر زخم جبهه مقاومت

این طلاها و سرمایه می‌روند تا مرهمی بر زخم‌های مردمان درگیر با جنگ رژیم منحوس صهیونیستی باشد و نوید بخش پیروزی لشکریان حزب الله و مقاومت.

خراسان جنوبی‌ها هم که همیشه جزو پیش قراولان کمک به هم نوعان و هم کیشان خویش هستند این روزها هر آنچه دارند را در طبق اخلاص نهاده تا به سربازان و زنان و کودکان جبهه حزب الله و مقاومت با کمال افتخار تقدیم کنند.

مهدی هنری، مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی صبح شنبه در جمع خبرنگاران اظهارکرد: در قالب پویش لبیک یا امام که توسط بسیج سازندگی کشور اجرا شده قرارگاه‌های جهادی و گروه‌های جهادی خراسان جنوبی در لبیک فرمایش مقام عظمای ولایت اقدام به جمع آوری کمک‌های مردمی برای جبهه مقاومت و حزب الله لبنان کرده‌اند.

اشاره‌ای به کمک‌های مردمی به جبهه مقاومت

وی بیان کرد: تاکنون ۸ میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال کمک‌های مردمی استان توسط جهادگران بسیجی دریافت شده است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی ادامه داد: از میزان بیش از ۴ میلیارد ریال وجه نقدو بقیه غیر نقدی شامل طلا، سکه، دینار، دلار، نان و… است.

هنری یادآور شد: راه مشارکت در پویش «لبیک یا امام» شماره کارت ۵۸۹۲۱۰۷۰۴۵۴۴۷۷۱۴ بنام قرارگاه جهادی ثامن الحجج (ع) (قرارگاه جهادی پهنه‌ای مرکز استان خراسان جنوبی) است.