خانوادهٔ شهید حاج قاسم سلیمانی در پی شهادت یحیی السّنوار در پیامی ضمن اظهار تسلیت، اعلام کرد: شهید سنوار چگونه زیستن و چگونه مردن را به بشریت آموخت.

به گزارش خبرگزاری مهر، خانوادهٔ شهید حاج قاسم سلیمانی در پی شهادت یحیی السّنوار در پیامی ضمن اظهار تسلیت، اعلام کرد: لحظات پایانی عمر مادی شهید یحیی السّنوار، با خلق صحنهٔ شرافت و ایستادگی جاودانه شد و زندگی این مجاهد عزیز افزون بر چگونه زیستن، چگونه مردن را نیز به بشریت آموخت.

بسم الله الرحمن الرحیم

إِنَّ اللَّهَ یُحِبُّ الَّذِینَ یُقاتِلُونَ فِی سَبِیلِهِ صَفًّا کَأَنَّهُمْ بُنْیانٌ مَرْصُوصٌ

سیاههٔ جنایات رژیم سفاک و سگ هار آمریکا در منطقه، پایان ندارد و این‌بار رژیم غاصب دستانش به خون مجاهدِ بزرگ، شهید «یحیی السّنوار» آلوده شد. مبارزی که عملکرد پر افتخارش در طول این سال‌ها، او را به کابوس رژیم کودک‌کش بدل کرده بود.

او همراه با مبارزان فلسطینی، عملیات غرورآفرین طوفان‌الاقصی را رقم زد و توانست هیمنهٔ پوشالی رژیم خونخوار را بشکند و نقشه‌های خباثت‌آلود دشمنان دنیای اسلام را، یکجا نقش بر آب کند.

لحظات پایانی عمر مادی شهید یحیی السّنوار، با خلق صحنهٔ شرافت و ایستادگی جاودانه شد و زندگی این مجاهد عزیز افزون بر چگونه زیستن، چگونه مردن را نیز به بشریت آموخت.

اگر چه دشمن صهیونیستی ماه‌ها برای یافتن او، زیرِ زمین را جست‌وجو کرد و خواست او را فرماندهی ترسو و جدا از رزمندگان معرفی کند، اما سرانجام او در خط مقدم میدان، با دستانی پر قدرت و سلاح به دست نمایان شد و راسخ بودن مقاومت را بار دیگر به جهانیان نشان داد.

شهید سلیمانی مجاهدان را کسانی می‌دانست که اگر کوه‌ها متزلزل شوند، آنها پایدار می‌مانند؛ سرهایشان را به خدا عاریت داده‌اند و پاهایشان مانند میخ در زمین استوار است؛ صحنه‌های وحشت‌خیز را نادیده گرفته و می‌دانند پیروزی، وعدهٔ خداوند است؛ و شهید سنوار مصداق اتّم این توصیف بود.

خانوادهٔ شهید حاج‌قاسم سلیمانی، شهادت و فقدان این اسطورهٔ جاودان مقاومت و ایستادگی را به مردم مظلوم فلسطین، مجاهدان امت اسلام و آزادی‌خواهان جهان تسلیت عرض می‌نماید.

امید است صحنهٔ باشکوه شهادت این مجاهد شریف، احیاکنندهٔ نسل‌های فعلی و آتی امت اسلام باشد. (بعون الله تعالی)

خانوادهٔ شهید حاج قاسم سلیمانی
۲۸ مهر ۱۴٠۳