سنندج_ استاندار کردستان گفت: از ظرفیت جوانان نخبه و توانمند شهرهای کردستان در پست‌های مدیریتی استفاده می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، آرش لهونی صبح شنبه با حضور در جلسه شورای اداری و آئین معارفه فرماندار شهر دهگلان در پاسخ به یکی از اعضای جلسه شورای اداری مبنی بر اینکه چرا از ظرفیت جوانان تحصیلکرده شهر دهگلان در پست‌های فرمانداری و مدیریتی استفاده نشده است، اظهار کرد: شکی نیست که دهگلان همچون سایر شهرهای استان دارای جوانان شایسته و توانمندی است که از توانمندی آنها در پست‌های مدیریتی استفاده می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: هیچ‌تبعیضی بین نیروهای استان قائل نیستیم و از همه نیروهای توانمند شهرهای استان استفاده می‌شود و از توان جوانان بهره می‌بریم.

استاندار کردستان ضمن تقدیر از زحمات معتصمی فرماندار سابق دهگلان افزود: از تلاش تمام مدیران دهگلان در پیشبرد اهداف توسعه این شهرستان تقدیر کرد.

لهونی اذعان کرد: امروز گرد هم آمدیم تا فصلی نو و نگاهی همه جانبه را در کردستان حاکم نمائیم وبر اهداف ولت تأکیدی دوباره کنیم.

وی تصریح کرد: بی تردید توسعه همه جانبه نیازمند توجه همه جانبه است و مهمترین عنصر توسعه که سرمایه انسانی است نباید نادیده گرفته شوند و بانوان باید در جایگاه‌های مهم نقش‌آفرینی کنند.

استاندار کردستان همچنین در جمع خبرنگاران نیز بیان کرد: ظرفیت بانوان ظرفیت بالایی است که دولت چهاردهم در ابتدای کار به این مورد تاکید داشتند و اولین انتصاب هم در کردستان در فرمانداری دهگلان با یک بانوی کردستانی رقم خورد.

وی افزود: این انتصاب پیامی برای بانوان سرافراز ایران اسلامی است که به همت، توان و تلاش‌های شبانه روزی بانوان باور داریم و از مسئولیت‌های حساس و خطیر را به یک بانوی با تجربه سپرده‌ایم.

استاندار کردستان اذعان کرد: برای همه شهرستان‌های استان و کل استان کردستان در حوزه‌های مختلف برنامه داریم و از ظرفیت مرزها گرفته که نه تنها برای شهرهای مرزی بلکه برای کل استان توسعه ایجاد کنند تمرکز می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: با استفاده از ظرفیت کشاورزی که از پتانسیل‌های مهم کردستان است، تمرکز می‌شود تا دهگلان که در این زمینه ظرفیت‌های خوبی دارد توسعه یابد.

لهونی ادامه داد: موقعیت دهگلان به دلیل نزدیک بودن به مرکز استان از ویژگی‌های این شهر است که می‌تواند به توسعه آن کمک کند.

وی اضافه کرد: برای ارتقای دهگلان همچون سایر شهرها برنامه داریم و تلاش خواهیم کرد.