فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری یک سارق حرفه‌ای خودرو و موتورسیکلت خبر داد و گفت: از مخفیگاه متهم ۷ دستگاه موتورسیکلت و خودروی مسروقه کشف شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ محمد قاسم طرهانی بیان داشت: در پی افزایش سرقت موتور سیکلت در هفته‌های اخیر در محدوده شهرری رسیدگی به موضوع و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار کارآگاهان زبده پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت و گشت زنی‌های نا محسوس و هدفمند افزایش یافت.

وی گفت: عوامل پلیس آگاهی در پی گشت زنی‌های هدفمند در سطح حوزه در ساعات پیک جرایم و سرکشی از پارکینگ‌ها و توقفگاه‌ها، در بیست و پنجم مهر ماه امسال موفق به دستگیری یک سارق حرفه‌ای و سابقه دار و کشف ۲ دستگاه خودرو و پنج دستگاه موتورسیکلت سرقتی می‌شوند.

سرهنگ طرهانی در پایان خاطر نشان کرد: در تحقیقات انجام شده متهم ۳۲ ساله به هفت فقره جرم مذکور در محدوده شهرستان ری اعتراف کرد که پس از تشکیل پرونده و پایان تحقیقات متهم تحویل دادسرای شهرستان ری شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری در پایان خاطر نشان کرد: مردم نقش مهمی در ارتقا امنیت اجتماعی در سطح جامعه دارند و از این رو می‌توانند با هوشیاری کامل در مراقبت از اموال خود، مانع سو استفاده سارقان شده و با اعلام به موقع این گونه سرقت‌ها به پلیس، ما را در دستگیری هرچه سریع‌تر سارقان کمک کنند.