بندرعباس- نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت: نقش ایمان و باورها در نیروهای مسلح کم‌نظیر است.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی‌زاده در دیدار رئیس کارخانجات نیروی دریایی ارتش و عقیدتی سیاسی، ضمن تاکید بر تقویت ایمانی نیروها، اظهار کرد: نباید تنها به تجهیزات و امکانات سخت‌افزاری بسنده کرد؛ چراکه بُعد ایمانی نیروی انسانی باعث می‌شود که به بهترین بهره‌برداری از تجهیزات انجام شود که نمونه آن در مقاومت ۳ گردان حزب‌الله در برابر ارتش مسلح رژیم صهیونیست قابل مشاهده است.

وی، ظرفیت نیروی انسانی مبارزان را تعیین کننده در میدان جنگ دانست و عنوان کرد: نقش باورها و ایمان در نیروهای مسلح کم‌نظیر است که باید مورد توجه ویژه قرار گیرد که نقش عقیدتی سیاسی در این زمینه بسیار پر رنگ است.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، با ذکر این نکته که حدود هزار و ۵۰۰ آیه قرآن مربوط به دشمن‌شناسی است، تصریح کرد: امروز باید خود را در تمام زمینه‌ها از جمله تجهیزات، بصیرت، اصول رزم، اطلاعات و … تقویت کنیم در برابر دشمن سر خم نکنیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده، با ذکر این نکته که در گذشته اسرائیل طی ۲۴ ساعت به بیروت می‌رسید، تشریح کرد: امروزه با تقویت جبهه مقاومت و تکیه بر قدرت ایمان دشمن حدود ۱۲ روز است که نتوانسته است وارد لبنان شود و پشت روستاهای مرزی متوقف شده است.

وی، با ذکر این نکته که عقیدتی سیاسی از خانواده کارکنان غافل نشود، خاطرنشان کرد: نشاط و روحیه خانواده‌های کارکنان نظامی باید همواره مورد تاکید باشد و برنامه‌های متعددی برای آن‌ها در نظر گرفته شود.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، رمز پیروزی بریتانیا در گذشته را اشراف به دریا دانست و گفت: قدرت انگلستان مبتنی بر نیروی دریایی بود و اغلب موفقیت و تصرف‌های خود را از طریق دریاها دنبال می‌کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده ضمن تاکید بر راهبردی بودن نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، گفت: حضور مقتدرانه در آب‌های آزاد همان نگاه راهبردی به نیروی دریایی است.