تیم کاراته بانوان دانشگاه آزاد اسلامی، جام قهرمانی لیگ کاتای کشور را به ویترین افتخارات ورزش این دانشگاه اضافه کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، در رقابت پایانی لیگ کاتا بانوان ایران که در سرسرای شهید افراسیابی مجموعه ورزشی شهید شیرودی تهران برگزار شد، تیم دانشگاه آزاد اسلامی با سرمربی گری «فاطمه پورزمانی» ۱۳ به ۳ مقابل تیم افسانه به برتری رسید و با شایستگی، عنوان قهرمانی لیگ را به خود اختصاص داد.

در دیدار رده بندی نیز تیم باشگاه مقدم مقابل سازه پویان سپاهان صف آرایی کرد و با پیروزی ۱۰ به ۶ در جایگاه سوم ایستاد. همچنین در دیگر مسابقه رده بندی، آکادمی درنا ۱۳به ۳ بر تیم یونوک غلبه کرد و سوم مشترک شد.

تیم کاراته بانوان دانشگاه آزاد اسلامی، سال گذشته نیز قهرمان سوپرلیگ باشگاه های کشور شده بود.

«امیرعباس لشگری» رئیس مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی با تبریک قهرمانی تیم کاراته بانوان دانشگاه آزاد اسلامی در لیگ کاتای ایران گفت: طی چهار سال اخیر برنامه ریزی ها در مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی به نحوی پیش رفته که با اولویت جوان گرایی و شناسایی و فرصت سازی برای استعدادهای ورزشی و همچنین توجه جدی به ورزش همگانی و قهرمانی، هم از برند ورزش دانشگاه آزاد اسلامی در سطح نخست ورزش کشور به بهترین شکل ممکن دفاع کنیم و هم توجه به سلامت جسم و روان و شور و نشاط اعضای خانواده بزرگ این دانشگاه در اولویت باشد.