سنندج_معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان کردستان گفت: کارآفرینان بعد از توانمندسازی، باید نسبت به بحث برندسازی و بازاریابی بین المللی و بسته بندی در بازارهای داخلی و خارجی رقابت کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، مجید آوج پیش از ظهر شنبه در مراسم بازگشایی نمایشگاه کسب و کارهای جوانان در سنندج اظهار کرد: نمایشگاه کسب و کار جوانان یک اقدام در راستای گام سوم از پروژه آموزشی و توانمندسازی کسب و کارهای جوانان است.

وی بیان کرد: شرکت کنندگان و کارآفرینان حاضر در این نمایشگاه از یک ماه قبل به صورت فشرده در بخش کارگاه‌های آموزشی در قالب ۳۲ ساعت، آموزش‌های لازم را دیدند.

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان کردستان عنوان کرد: مرحله دوم این دوره بازدید از مرز باشماق و آشنایی با مسائل گمرکی بود.

اوج اظهار کرد: امروز و بعد از طی این دو دوره نمایشگاه محصولات کسب و کارهای حوزه جوانان به مدت سه روز در محل خانه کرد سنندج برپا می‌شود.

وی افزود: هدف از اجرای این پروژه ارتقای دانش و مهارت‌های بازرگانی و تجاری و مهارت آموزی در حوزه کسب و کارهای جوانان است.

آوج گفت: همچنین کارآفرینان بعد از این پروژه آموزشی و توانمندسازی، نسبت به بحث برند سازی و بازاریابی بین المللی و بسته بندی باید در بازارهای داخلی و خارجی رقابت کنند.

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان کردستان بیان کرد: تشکیل کمیته جوانان کارآفرین و بازرگان در استان هم دیگر موضوعی است که می‌تواند پشتوانه خوبی برای بحث حمایت از کسب و کار کارآفرینان باشد.

آوج یادآور شد: دوره‌های تخصصی در حوزه صادرات هم دیگر الزامی است که امیدواریم بتوانیم آنها را برگزار کنیم تا به رونق بازار کارآفرینان کمک کمد.

وی بیان کرد: نمایشگاه کسب و کارهای جوانان کردستان امروز بازگشایی و به مدت سه روز در ۳۲ غرفه پذیرای بازدید علاقمندان است.