دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی طی پیامی برای شهادت سردار یحیی سنوار، فرمانده پرافتخار مقاومت حماس، تأکید کرد که ایشان با شهادت خود خون تازه‌ای به جریان مقاومت دمید .

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شورای عالی انقلاب فرهنگی، حجت الاسلام عبدالحسین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی طی پیامی برای شهادت سردار یحیی سنوار، فرمانده پرافتخار مقاومت حماس، تأکید کرد که ایشان با شهادت خود خون تازه‌ای به جریان مقاومت دمید و خیزشی نوین در مسیر آزادی قدس را رقم زد و این اقدام جنایت‌بار رژیم صهیونیستی نه تنها فلسطین، بلکه جهان را علیه اشغالگران برخواهد انگیخت و قدس شریف به زودی آزاد خواهد شد.

مشروح این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ» (آل‌عمران، 169)

شهادت سردار بزرگ مقاومت، یحیی سنوار، فرمانده پرافتخار و سرافراز حماس، قلب‌های عاشقان آزادی و مقاومت را غمگین ساخت و در عین حال خون تازه‌ای به شریان‌های مقاومت دمید.

سردار یحیی سنوار، با ایستادگی مثال‌زدنی خود در برابر رژیم غاصب صهیونیستی، نماد صلابت و مقاومت بود و اکنون شهادت او، مشعل‌دار خیزشی تازه در راه آزادی قدس شریف خواهد بود.

رژیم جنایت‌کار صهیونیستی، با این دست اقدامات پلید و ارتکاب جنایات فراوان علیه ملت مظلوم فلسطین، بار دیگر ماهیت ضدانسانی و خوی وحشی‌گری‌ خود را به جهانیان نشان داد. کشتار وحشیانه کودکان و زنان بی‌گناه، تخریب منازل مسکونی و نقض همه‌جانبه حقوق انسانی، نه تنها این رژیم را رسواتر ساخته، بلکه آتش خشم ملت‌های آزاده جهان را شعله‌ورتر کرده است. اما بدانند که این خون‌های پاک به ناحق ریخته، موج خروشانی شده و ریشه خشکیده رژیم منحوس صهیونیستی را از بیخ و بن برخواهد کند ان‌شاءالله.

اینجانب، شهادت این فرمانده رشید را به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی، ملت قهرمان فلسطین به ویژه جنبش حماس و همه آزادگان و مجاهدان راه حق تسلیت عرض می‌کنم. یقین داریم که خون این شهید عزیز و دیگر شهیدان مقاومت، پرچم پیروزی نهایی را برافراشته و قدس شریف به زودی از چنگال اشغالگران آزاد خواهد شد.